Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achterluidsprekers California T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Werner
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 aug 2007, 20:13
Locatie: Lovendegem - België

achterluidsprekers California T5

Bericht door Werner »

Hallo,

Heeft iemand enig idee welke inbouwluidsprekers* zouden passen in de achterkant van een California T5 en of dit klusje zelf te klaren is?

Bedankt,

Werner

* ter info: 't zouden er naar verluidt 4 moeten zijn. Ik zoek niet het duurste materiaal maar wel materiaal met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Bericht door Gerard 136 »

Waar in de achterkant? Er zitten al luidsprekers in de dakkast boven de achterbank. Wil je er nog meer?
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
cali
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:21

Bericht door cali »

vanaf einde 2005 dus model 2006 zitten er achteraan geen speakers meer in de California bij levering , bij onze Cali heeft de dealer dit gedaan nml type Blaupunkt en best tevreden over de kwaliteit :love

de bekabeling die was er wel , juist aansluiting doen onderaan de 2 voorste zetels :jumpklap
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Bericht door Gerard 136 »

Hallo Cali,

Waar zitten die extra speakers dan precies? :groteogen Zijn in 2006 de speakers in de dakkast vervallen of bedoel je andere speakers? Ik kan me voorstellen dat er rechts achter de schuifdeur nog plaats is, maar links zitten de kastjes?? :bonk

Mijn California is van modeljaar 2005 en heeft 6 speakers: 2 in het dashboard, 2 in de voordeuren en 2 in de dakkast boven de achterbank.
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
Werner
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 aug 2007, 20:13
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door Werner »

Dag Gerard,

Het gaat inderdaad over de luidsprekers die in de 'plafondkast' zitten. Die zitten er bij mij niet in.

Groetjes,

Werner
cali
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:21

Bericht door cali »

Gerard 136

inderdaad vanaf model jaar 2006 zitten er geen speakers meer in de dakkast bij de california er is plaats voorzien voor het systeem van blaupunkt , de bekabeling is aanwezig , bij mij zitten er 2 normale speakers ongeveer een 13 cm en dan 2 kleintjes van een 3 cm in de dakkast + natuurlijk de 4 vooraan , prima geluid :love
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Bericht door Gerard 136 »

Hele vreemde actie van VW... :muur
Wel luidspreker roosters maar geen speakers, rare bezuiniging. Overigens zie ik in de Cali prijslijsten dat er inderdaad 4 speakers worden geleverd, maar bij de optie voor een radio Delta of navigatie wel 8 speakers. Zou dat het verschil zijn? Dus vanaf 2006 alleen speakers achterin als je een radio of navi meebestelt?
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
Plaats reactie