Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan dashboard inbouwen vw t5 gp

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
longboy
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 nov 2014, 17:02

Multivan dashboard inbouwen vw t5 gp

Bericht door longboy »

Zo'n vw t5 gp multivan dash inbouwen, is dat te doen? Heb je meer nodig dan de dash zelf? A-stijlen en deurpanelen weet ik, maar zijn er ook verborgen dingen? Vb kachelhuis, buizen, noem maar op...
Angelo-anneveld
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Multivan dashboard inbouwen vw t5 gp

Bericht door Angelo-anneveld »

longboy schreef: 17 aug 2023, 21:23 Zo'n vw t5 gp multivan dash inbouwen, is dat te doen? Heb je meer nodig dan de dash zelf? A-stijlen en deurpanelen weet ik, maar zijn er ook verborgen dingen? Vb kachelhuis, buizen, noem maar op...

Alleen kachel buizen in het midden overzetten rest past 1op1
longboy
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 nov 2014, 17:02

Re: Multivan dashboard inbouwen vw t5 gp

Bericht door longboy »

Top, merci voor het snelle antwoord
longboy
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 nov 2014, 17:02

Re: Multivan dashboard inbouwen vw t5 gp

Bericht door longboy »

Ik heb nog een vraagje. Ik heb gezien dat het front van het dashboard verschilt naargelang het type kachel bediening. Mag ik veronderstellen dat het dashboard van een t5 en een t5 gp dezelfde is, en dat het frontpaneel varieert naargelang het type kachelbediening? Kan ik dus een ouder dashboard kopen en dan het juiste frontpaneel erin plaatsen?
longboy
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 nov 2014, 17:02

Re: Multivan dashboard inbouwen vw t5 gp

Bericht door longboy »

Wat ik onderweg geleerd heb: de tellerunit van een t5 en een t5gp verschillen een beetje van vorm. Het front van de middenconsole is den ik uitwisselbaar, maar dan nog past de tellerunit niet helemaal
Plaats reactie