hallo allemaal,
ik wil graag dakrails plaatsen op mijn t4. dakrails van een t5 of t6 kunnen die ook op een t4 gemonteerd worden ?
er zitten geen bevestigings gaten op mijn t4 dus ik neem aan dat ik ze zelf moet boren.
alvast bedankt
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
dakrail t4
Re: dakrail t4
Hallo Tunkey
Ik ben een trouwe lezer op dit forum en bezit een T4 Multivan bouwjaar 2001.
Er liggen hier bij my 2 originele dakrails die ij niet meet gebruik. Ik weet niet hoever de afstand naar Westende (B) bedraagt voor u maar je kan ze gratis afhalen op een weekend na afspraak. Ze liggen op een camping met motorhome plaatsen en je kan er zo misschien een uitstap van maken. Interesse? Reageer
Gilles
Waregem Belgie
Er liggen hier bij my 2 originele dakrails die ij niet meet gebruik. Ik weet niet hoever de afstand naar Westende (B) bedraagt voor u maar je kan ze gratis afhalen op een weekend na afspraak. Ze liggen op een camping met motorhome plaatsen en je kan er zo misschien een uitstap van maken. Interesse? Reageer
Gilles
Waregem Belgie
Multivan TDI 2.5 Synchro sinds jaar 2000. 275000km. Dealer onderhouden.
heel erg bedankt voor uw aanbod maar ophalen wordt niks. weet u misschien toevallig of een dakrail van een t5 of t6 erop kan ?Gilles schreef: 22 aug 2023, 11:56 Hallo Tunkey
Gilles
Waregem Belgie
turkay
we hebben geprobeerd mijn rails op een t5 te krijgen maar de dakvorm had een slechte afronding en kon niet steunen.
Sorry maar graag aangeboden.
gilles
we hebben geprobeerd mijn rails op een t5 te krijgen maar de dakvorm had een slechte afronding en kon niet steunen.
Sorry maar graag aangeboden.
gilles
Multivan TDI 2.5 Synchro sinds jaar 2000. 275000km. Dealer onderhouden.
hoi Gilles,
Heb je deze dakrails toevallig nog? ik overweeg om er te plaatsen en daar een luifel aan te bevestigen.
Ik hoor het graag, Ik ben van Antwerpen.
Grtz Egwin.
Heb je deze dakrails toevallig nog? ik overweeg om er te plaatsen en daar een luifel aan te bevestigen.
Ik hoor het graag, Ik ben van Antwerpen.
Grtz Egwin.