Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Spiegelst t6.1

vragen over de T6
Plaats reactie
THE
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2013, 14:49

Spiegelst t6.1

Bericht door THE »

Hallo mede liefhebbers. Sinds kort weer ook zakelijk een vw na eerder een t4 project zwoo synchro 2.4 diesel te hebben gereden . Daarna een t4 1.9 TDI en daarna een t5 2,5 TDI 130 pk nu dan na uitstapje ford custom toch weer de. T6.1 bully 4 motion . Maar ik mis de inklapbaare spiegels en de stoel verwarming , ( tweedassa vliegwerk word beg feb vervangen ( is hoorbaar ) maar wil toch wel graag deze opties in kunnen bouwen .dus nu mijn vraag..welke spiegels passen hiervoor en zijn de kabels misschien al stiekem gedeeltelijk getrokken..

Is originele stoelverwarming met schakelaars op Dashboard ook al voor bedraad en als laatst…… wie ka mij hier mee helpen .. met dit project en als er nog meer opties zijn ,, ik houd me aanbevolen

Mvg jackelzzz aka arjan. Glane /enschede
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 341
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Spiegelst t6.1

Bericht door hugopoley »

Volgens mij moet je alle kabels hiervoor nog trekken.. Spiegels van een T6 of T6.1 zullen beide passen, je moet er alleen wel op letten dat er motortjes inzitten.
Qua stoelverwarming, zal je ook alles nog moeten trekken ben ik bang, en matten moeten kopen. Dit kan ook met aftermarket matten, en dat werkt ook goed, krijg je alleen een schakelknopje op de zijkant van je stoel in plaats van bediening op het dashboard.
Plaats reactie