Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Goede geschakelde massa gezocht

vragen over de T4
Plaats reactie
ValkT4
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2024, 19:49

Goede geschakelde massa gezocht

Bericht door ValkT4 »

Ik heb een dingetje met mij Electra.
Niet een heel groot probleem, maar ik irriteer mij eraan.

De auto radio heeft namelijk alleen een constante plus. En geen geschakelde, nu heeft de sigaretten aansteker hetzelfde probleem.
Je raad het al, ik wil hier alles geschakeld hebben. En het liefst met een die een beetje vermogen kan/mag hebben ivm toekomstige plannen.

Wie kan me hiermee helpen? Ik ben geen "leek" met dit soort dingen. Alleen toen ik mijn zekeringkast openmaakte schrok ik van de wirwar aan draden, en extra draden die vanaf mijn accu komen...

Hieronder stuur ik even wat foto's. Aan de zijkant zit een bruin "stekkerblok" lijkt het wel, en deze zit direct op de accu. Is dit standaard? Lijkt mij namelijk niet 😅...
(Dankzij Hanz weet ik nu dat dit origineel is)

Ik wil eigenlijk een stekkerblok maken zodat ik voor extra stroompunten achterin en interieur verlichting in de auto

Wie o wie kan mij helpen?
Hoop dat jullie met de foto's wat kunnen
Bijlagen
IMG20240219133026.jpg
IMG20240219133031.jpg
IMG20240219133040.jpg
Laatst gewijzigd door ValkT4 op 20 feb 2024, 22:02, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
chv
Berichten: 2022
Lid geworden op: 15 apr 2007, 11:43
Locatie: Den Haag

Re: Electra van mijn T4

Bericht door chv »

Doe als ik:
Schakel een professional in, bijvoorbeeld forumlid Oscar (Oscar 725)

Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos

T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4789
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Electra van mijn T4

Bericht door Hanz »

ValkT4 schreef: 19 feb 2024, 13:55 Aan de zijkant zit een bruin "stekkerblok" lijkt het wel, en deze zit direct op de accu. Is dit standaard? Lijkt mij namelijk niet 😅...
Kijk eens op deze pagina van T4-wiki. Volgens mij zie je daar ook het bruine stekkerblok en dat wordt daar een massaverdeler genoemd. Bij jou zie ik ook voornamelijk bruine draden, dus massadraden, uit dat blok komen. Lijkt mij wel origineel.
https://www.t4-wiki.de/wiki/Leitungsverteiler
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
ValkT4
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2024, 19:49

Re: Electra van mijn T4

Bericht door ValkT4 »

Hanz schreef: 19 feb 2024, 16:24
ValkT4 schreef: 19 feb 2024, 13:55 Aan de zijkant zit een bruin "stekkerblok" lijkt het wel, en deze zit direct op de accu. Is dit standaard? Lijkt mij namelijk niet 😅...
Kijk eens op deze pagina van T4-wiki. Volgens mij zie je daar ook het bruine stekkerblok en dat wordt daar een massaverdeler genoemd. Bij jou zie ik ook voornamelijk bruine draden, dus massadraden, uit dat blok komen. Lijkt mij wel origineel.
https://www.t4-wiki.de/wiki/Leitungsverteiler
Krijg nou wat. Je heb gelijk! Handige site ook, kijken of ik hier wat wijzer uit kan worden. Want wil nu wel een goede geschakelde massa hebben 😅
Plaats reactie