Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gevonden: bovenste radiator grille (kunststof) wijsneus

Geen bedrijven , alleen voor de weetjewellers.
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
Plaats reactie
Chalet
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 okt 2014, 13:08

Gevonden: bovenste radiator grille (kunststof) wijsneus

Bericht door Chalet »

Gezocht nette schadevrije (geen lipjes en gaatjes afgebroken, want die heb ik al :nuts ) bovenste radiator grille (kunststof) voor een wijsneus. Ongeverfd, zonder emblemen. Bij voorkeur nog in de metalen omlijsting met alle clipjes enzo.

701 853 653 D
Laatst gewijzigd door Chalet op 11 mei 2024, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4810
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Gezocht: bovenste radiator grille (kunststof) wijsneus

Bericht door Hanz »

Kan je gewoon nieuw kopen https://www.mecatechnic.com/nl-NL/roost ... C44100.htm
Als je op het VW onderdeelnummer zoekt zal je waarschijnlijk geen grille zonder embleem vinden. Origineel van VW zal altijd een embleem hebben.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Chalet
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 okt 2014, 13:08

Re: Gezocht: bovenste radiator grille (kunststof) wijsneus

Bericht door Chalet »

Hanz schreef: 30 apr 2024, 11:37 Kan je gewoon nieuw kopen https://www.mecatechnic.com/nl-NL/roost ... C44100.htm
Als je op het VW onderdeelnummer zoekt zal je waarschijnlijk geen grille zonder embleem vinden. Origineel van VW zal altijd een embleem hebben.
Ok, interessant. Wat ik bedoelde is de standaard grille van VW, geschikt voor montage van het VW embleem, maar dat embleem hoeft er niet bij te zitten, want die heb ik nog liggen. Idem het TDI embleem.

Vraag: is dat aftermarket imitatiespul net zo goed als origineel?
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4810
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Gezocht: bovenste radiator grille (kunststof) wijsneus

Bericht door Hanz »

OK, dat had ik niet zo begrepen. De originele kan je volgens mij volop vinden op bv. kleinanzeigen.de of Marktplaats of een van de bedrijven die nieuw en gebruikte onderdelen verkopen. Gewoon even googelen op het onderdeelnummer. Of wellicht bij iemand op het forum. :knipoog
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Plaats reactie