Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vanmiddag wezen kijken

vragen over de T5
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Vanmiddag wezen kijken

Bericht door JP »

Vanmiddag naar het de dealer geweest om mijn bus te bekijken. Nog volledig in de bescherming gehuld stond hij daar :jumpklap :jumpklap

Nog een paar dingen moeten er nu nog gedaan worden:
LM wielen monteren
Side bars monteren
Trekhaak monteren
12 volt in bagageruimte met daarnaast mijn Mag-lite Charger ophangen.
Carkit monteren
En dan nog volledig poetsen.

Al met al kan ik dan eindelijk begin aankomende week mijn T5 ophalen.
Al met al toch nog twee weken langer geduurd dan geplant maar goed hij is er nu.

Ik kan niet wachten :happy :happy
Als het zover is zal ik wel een fotootje posten

Ik moest het even kwijt.
Gebruikersavatar
Jaap 162
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Valthe in het wonderschone Drentshe land
Contacteer:

Bericht door Jaap 162 »

mooi man :yes :happy
Groeten

Jaap
Afbeelding

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"

http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kees 128
Berichten: 511
Lid geworden op: 22 jan 2007, 21:35
Locatie: De Steeg , parel v. Gelderland
Contacteer:

Bericht door Kees 128 »

Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat ik ging kijken en ik snap hou jij je voelt
is het ook zo'n mooie zwarte ?

:happy
Groet Kees
Afbeelding
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

je had nu ook al een foto kunnen plaatsen hoor :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Bericht door JP »

Kees 128 schreef:Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat ik ging kijken en ik snap hou jij je voelt
is het ook zo'n mooie zwarte ?

:happy
Wel even getwijfeld over de kleur, maar reflex zilver vond ik het mooist.
Daarnaast ben ik niet zo'n poetser :knipoog
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Bericht door JP »

Multivan Generation schreef:je had nu ook al een foto kunnen plaatsen hoor :knipoog
Ja je hebt helemaal gelijk. Ik had mij 2 mp telefoon camera wel bij me maar door het enthousiasme helemaal vergeten een foto te maken :bonk
Maar aan de andere kant, hij zag er niet uit! Vies, beschermschuim, plastic en overal nog stickers.
Als hij netjes gepoetst is zal ik zeker een mooie foto posten.
Kees 128
Berichten: 511
Lid geworden op: 22 jan 2007, 21:35
Locatie: De Steeg , parel v. Gelderland
Contacteer:

Bericht door Kees 128 »

JP schreef:
Kees 128 schreef:Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat ik ging kijken en ik snap hou jij je voelt
is het ook zo'n mooie zwarte ?

:happy
Wel even getwijfeld over de kleur, maar reflex zilver vond ik het mooist.
Daarnaast ben ik niet zo'n poetser :knipoog

Tja dat poetsen is wat met zo'n zwarte bus , maar als hij dan weer gepoetst is nou dan lijkt het alsof hij zo uit de showroom komt rollen :hebbeuh
Groet Kees
Afbeelding
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Bericht door JP »

Mij mee heeft het contrast tussen het zilver en de zwarte ramen/glasslook de doorslag gegeven. Ik vind dat erg mooi.

Ik had mij keuze tot drie stuks beperkt.

Zwart, veel poetsen en geen contrast (buiten de chroom delen dan) maar wel erg bruut!
Fresco green, Erg mooi maar mijn wederhelft is geen groen liefhebber.
Reflex Zilver, Is hem geworden.

Als ik een zwarte, fresco green of een zilver zie rijden moet ik wel altijd oppassen voor een nek verdraaiing :lach

Naast dit alles staat Reflex zilver erg mooi naast mijn zilveren motor :jump
Altijd al een zilver tik gehad, van de 5 auto's die ik heb gehad zijn er 3 zilver, 1 blauw en 1 wit (auto van de zaak) geweest. Er zal wel een steekje los zitten in mijn bovenkamer :bonk :bonk
Kees 128
Berichten: 511
Lid geworden op: 22 jan 2007, 21:35
Locatie: De Steeg , parel v. Gelderland
Contacteer:

Bericht door Kees 128 »

hahahaha een mooie bijnaam zou ekster wezen :bifun

Maar je hebt gelijk hoor , als het geen zwarte zou zijn werd het ook een zilveren . Ik heb vroeger een Opel Campo gehad en die was heel mooi antreciet , maar die kleur hebben ze niet anders had ik die genomen . Prachtige kleur en je ziet er bijna niets op . Had ik natuurlijk wel kunnen bestellen maar daar dacht ik op dat moment niet aan .

hoe het ook is , je krijgt een fijne bus dus ik wens je er heel veel kilometers plezier mee .

:T54LIFE
Groet Kees
Afbeelding
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Bericht door JP »

Kees 128 schreef:hahahaha een mooie bijnaam zou ekster wezen :bifun

Maar je hebt gelijk hoor , als het geen zwarte zou zijn werd het ook een zilveren . Ik heb vroeger een Opel Campo gehad en die was heel mooi antreciet , maar die kleur hebben ze niet anders had ik die genomen . Prachtige kleur en je ziet er bijna niets op . Had ik natuurlijk wel kunnen bestellen maar daar dacht ik op dat moment niet aan .

hoe het ook is , je krijgt een fijne bus dus ik wens je er heel veel kilometers plezier mee .

:T54LIFE
Thanx!

Ik zal er zeker veel plezier van hebben, al is het maar de voorpret :gekte :gekte

Vandaag liep ik samen met mijn zoontje (2,5 jaar) om de bus heen, lekker achter het stuur zitten, mijn zoontje op de bijrijders stoel en voor mijn gevoel waren mijn zoontje en ik even oud :knipoog

I'm in love :love :love :love :love :love :love :love :love
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Bericht door Jeroen T5 204 »

Wat zullen je dagen nu lang duren :lach Ik heb bijna 4 maand moeten wachten tot ik eindelijk kon rijden nadat ik hem bij de dealer bekeken had. Kan je nagaan hoe ik me voelde toen. :T54LIFE
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Kees 128
Berichten: 511
Lid geworden op: 22 jan 2007, 21:35
Locatie: De Steeg , parel v. Gelderland
Contacteer:

Bericht door Kees 128 »

Hahahaha Jeroen , praat hem nou niet de put in . :lach

Hopelijk is hij er bij de nieuwjaarsmeeting :alarm
Groet Kees
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Jaja zo blij als een klein kind, wat kan het leven dan mooi zijn he.

Reflex zilver is een mooie kleur Ik heb staan twijfelen tussen een reflex zilver, magic black en off-road grey. Ik heb toen gekozen voor off-road grey omdat glaspanelen en chrome delen hierop het best tot hun recht komen.

Ik denk dat de volgende een zilvere wordt maar met deze wil ik nog 1,5 jaar blijven sturen. hoop nog steeds stilletjes dat er een 3.0 v6 automaat komt :love
Afbeelding
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Bericht door JP »

Jeroen T5 204 schreef:Wat zullen je dagen nu lang duren :lach Ik heb bijna 4 maand moeten wachten tot ik eindelijk kon rijden nadat ik hem bij de dealer bekeken had. Kan je nagaan hoe ik me voelde toen. :T54LIFE
WTF 4 maanden!!!
Ik denk ik ik die betreffende verkoper al lang een flinke draai om zijn oren had gegeven!! Dat zijn echt geen geintjes meer.
Alles bij elkaar heb ik er nu 3 maanden en een paar dagen op gewacht, valt best mee dus, zeker gezien het een DC is met leer.

@Peter T5, De offroad grey viel voor mij gelijk af, mijn broer heeft een offroad grey MV en ik vind hem zeker erg mooi maar wilde wel graag een andere kleur dan dat hij heeft. Wat het contrast van de glasslook en het chroom is het inderdaad (samen met het donker blauw) de beste keuze.

Bedankt voor alle leuke reactie's! Maakt het wachten toch een stuk aangenamer :toppie
Rijden in een T5 is natuurlijk het mooiste dat er is, maar bij gebrek aan de T5 is praten erover een goeie 2e.

Nog een paar nachtjes slapen.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Bericht door Jeroen T5 204 »

Ik moest lang wachten omdat mijn bus aangepast moest worden. Rij met mijn rolstoel achter het stuur. Ik werd echt gek van het wachten. :lach

Wat jullie meemaken is peanuts :bifun Eerst dus ongeveer 7 a 8 weken tot hij van de fabriek kwam. Daarna de complete ombouw nog.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Plaats reactie