Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Kunstof of stalen tussenschot

vragen over de T5
Plaats reactie
Medus@
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2007, 15:59
Locatie: Zwolle

Kunstof of stalen tussenschot

Bericht door Medus@ »

Wat is aan te raden? Stalen is sterker maar geeft je iets minder ruimte om met de stoel te kunnen schuiven... Iemand een tip welke het best te nemen? (ben 1.86m)(130pk automaat lwb)
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

Oi

Ben ook 1.85mr en mijn comfortstoelen zouden helemaal niet tot hun recht komen met een stalen tussenschot, het kunststoffen ding geeft gewoonweg meer ruimte en is best wel sterk hoor. Hoedanook de versie die ik heb is bekleed aan cabinezijde en grijs in de laadruimte.
ik zit nu erg lekker achter 't stuur en dat kreeg ik met het stalen schot niet voor mekaar :lach
Medus@
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2007, 15:59
Locatie: Zwolle

Bericht door Medus@ »

Is het met het stalen tussenschot zo krap? Dan ga ik ook maar voor het kunststof tussenschot, want ik heb ook de comfortstoelen...
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Bericht door Danny »

vraag eens raad bij ACT Kortenberg (is wel België) maar advies kan nooit kwaad.zij leveren een erg keurig tussenschot en dat staat merkelijk verder achteruit dan een stalen en levert je een keurige cabine op, er zit ook een lang raam in.
alvorens monteren rondom iso tape aanbrengen anders knarst ie je na enkele maanden uit de wagen :lach
Plaats reactie