Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Geen landlopers

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Geen landlopers

Bericht door painter »

Om mijn grote vriend Sep te plezieren, bij deze de zeer ontspannen genomen foto,s vanuit de RAI te Amsterdam.
En zoals je ziet zien wij er zeker niet als landlopers, vandaar dat wij met alle plezier in de Bling Viano mochten plaatsnemen.
Tuurlijk ook nog even bij de Business Multivan gekenen, maar liepen hier snel voorbij, want er werd ons bevolen om achter het stuur te kruipen.
En aangezien wij als ervaren testrijders niets willen opgelegd krijgen, zochten wij een rustig plekje op ( de stand van Ford), om onze ervaringen uit te wisselen.
Met vriendelijke groeten, het P+A team.

Afbeelding

Afbeelding
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

geweldig,..

Bericht door sep »

Van zo`n fijne en bescheiden vent als jij Dre ,had ik niet anders verwacht dan dat jij mijn hart zou verwarmen met een paar impressies van de viano bizniz . Mooi dat je even in de benz mocht ,al lijkt het er op dat marcel toch wat krapjes zit zo ,... :bifun ...heb je ook nog effe in de multivan bizniz gezeten ?

mvg sep
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Guus NLB »

En voor degenen die denken "waarom zit die Painter dan toch nog zo chagrijnig te kijken :groteogen :gif ?" : dat is niet zo maar dat lijkt zo, dat is z'n normale gezicht ! :ie :ie :ie
Plaats reactie