hallo, ik ben nieuw hier.
even voorstellen, ik ben 21 jaar en werk ondertussen al 1 jaar in een garage.
ben op zoek naar een busje zoals de t4.
wel ik heb 1 gevonden dat ik kan kopen van een klant van ons, en het is een t4 van het jaar 2000 met de wel beroemde 2.5tdi (blauwe I) motor erin, die heeft al +- 230.000km gelopen en de vraagprijs is 5500€, is in zeer mooie staat, dubbel kabine, en korte wielbassis.
mijn vraag is, is dit een degelijke prijs?
dient nog distributie te hebben en oliekeerring van krukas lekt lichtjes.
(dat laatste is geen probleem doordat ikzel garagist ben)
alvast bedankt
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
t4 van 2000
-
- Berichten: 254
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:40
Re: t4 van 2000
een vraagprijs is er om naar te handelen.arnaud schreef:hallo, ik ben nieuw hier.
even voorstellen, ik ben 21 jaar en werk ondertussen al 1 jaar in een garage.
ben op zoek naar een busje zoals de t4.
wel ik heb 1 gevonden dat ik kan kopen van een klant van ons, en het is een t4 van het jaar 2000 met de wel beroemde 2.5tdi (blauwe I) motor erin, die heeft al +- 230.000km gelopen en de vraagprijs is 5500€, is in zeer mooie staat, dubbel kabine, en korte wielbassis.
mijn vraag is, is dit een degelijke prijs?
dient nog distributie te hebben en oliekeerring van krukas lekt lichtjes.
(dat laatste is geen probleem doordat ikzel garagist ben)
alvast bedankt
Ik zou zeggen vraag ook eens aan je collega's om te kijken?
Omdat ge zelf garagist zijt kunt ge veel zelf doen natuurlijk.
de prijs lijkt me zeer zeker redelijk.
sterkte / suc6 we horen het wel en zien het wel...toch?
Oliekering van de krukas , verkijk je hier niet op.
Hoogst waarschijnlijk is je oliepomp pakking lek (herkenbaar aan papieren pakking, nieuwe is van staal) en voor deze te vervangen moet je de carterpan en distributie riem ed allemaal loshalen.
Als je dit nog nooit gedaan hebt dan tel er maar op dat je toch zeker een dag aan het sleutelen bent.
Vervang ook altijd de waterpomp mee, kans op lekken is aanwezig ivm andere spanning van de riem.
Hoogst waarschijnlijk is je oliepomp pakking lek (herkenbaar aan papieren pakking, nieuwe is van staal) en voor deze te vervangen moet je de carterpan en distributie riem ed allemaal loshalen.
Als je dit nog nooit gedaan hebt dan tel er maar op dat je toch zeker een dag aan het sleutelen bent.
Vervang ook altijd de waterpomp mee, kans op lekken is aanwezig ivm andere spanning van de riem.
- GerJol 716
- Berichten: 2012
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46
arnaud schreef:Hey, bedankt voor uw meningen!
Ik ga eens gaan praten met die man en als ik hem koop ziet u mij zeker terug op 1 van alle meetings.
ik hou u op de hoogte.
Huh? Ééntje maar???
Het T4us komt wel als je die bus koopt.
Groeten,
Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan