Beste,
Ik lees vaker over beschadigde spiegelkappen of spiegels .
Heeft iemand tip voor het demonteren van die spiegelkappen. Dit om ze te laten lakken bij de spuiter.
Mvg,
Ben
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Demontage Spiegelkappen
Re: Demontage Spiegelkappen
Aan de onderzijde zitten 2 schroefjes; deze moet je los schroeven. Hierna wijst het zich vanzelf. Let op dat de grote kappen "geklikt" zitten en dat je de pootjes niet afbreekt. Ik heb er maar ééntje afgebroken en kon de kap hiermee weer zonder problemen monteren. Succes!
stop the rat race
Beste mensen,
Please help !! ik word een beetje
van die kappen.
Het zit nu zo... dacht even zal ze maar even na het werk demonteren ...doch niets was minder waar . Het onderste kapje heb ik los gehaald. Doch durf ik aan de bestuurderskant er niet aan te trekken.
In welke richting moet ik ze loshalen. Omhoog, Naar achteren... PLease help.
Mvg,
Ben
Please help !! ik word een beetje

Het zit nu zo... dacht even zal ze maar even na het werk demonteren ...doch niets was minder waar . Het onderste kapje heb ik los gehaald. Doch durf ik aan de bestuurderskant er niet aan te trekken.
In welke richting moet ik ze loshalen. Omhoog, Naar achteren... PLease help.
Mvg,
Ben
ik neem aan dat je multi language bent :klappen :klappen :klappen

spiegel kap kan achter het glas het 2 boutjes (kleine torx) vast zitten
spiegel kap moet naar boven worden getrokken (niet met geweld --->> met geweld N**K je een ezel)

spiegel kap kan achter het glas het 2 boutjes (kleine torx) vast zitten
spiegel kap moet naar boven worden getrokken (niet met geweld --->> met geweld N**K je een ezel)
Beste,
Moet ik dan toch eerst dat frame'pje erafhalen om dan die schroefjes te komen ?
Als je naar de volgorde kijkt op de foto en de nummers volgt hoef je helemaal geen schroefjes los te halen. Ze beginnen meteen met de kap in kwestie ?
Of zie ik het nu helemaal verkeerd.
Bedankt voor de hulp.
Grtn,
Ben
Moet ik dan toch eerst dat frame'pje erafhalen om dan die schroefjes te komen ?
Als je naar de volgorde kijkt op de foto en de nummers volgt hoef je helemaal geen schroefjes los te halen. Ze beginnen meteen met de kap in kwestie ?
Of zie ik het nu helemaal verkeerd.
Bedankt voor de hulp.
Grtn,
Ben