Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

gefopt bilstein

vragen over de T5
Plaats reactie
kurt
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 feb 2007, 23:00

gefopt bilstein

Bericht door kurt »

hallo

ik vande week bilsteinb6 bestelt bij SKG-carstyling alleen voor ,voor 225euro dus ik ging ze ophalen kon ik 450euro betalen want dat 225euro was voor ene kant
want ze zeggen schokbrekers worden altijd per kant verkocht dus met hele discusie kon ik ze voor 385euro meenemen maar heb ik het goed gedaan om ze toch voor 385euro te kopen
Nu is die verlaagd met H&r veren en voor bilstein b6 maar ik vindt dat die echt stug is geworden
je lijkt een pingpong bal wel ,komt het door de schokbrekers dat die zo stug is geworden

gr Kurt
Gebruikersavatar
Pim 328
Berichten: 983
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:01
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door Pim 328 »

Hadden ze ook wel ff vantevoren tegen je mogen zeggen. Vind het wel een beetje vreemd dat ze dan aankomen dat ze normaal gesproken per stuk worden verkocht.
Normaal als je een schokdemper vervangt, vervang je meteen de andere kant ook anders kan het zijn dat de auto scheef gaat hangen.

Bij de dealer kosten de schokedempers rond de € 135,- ps pak je dan een schokdemper voor een multivan met verlaagd onderstel ben je er ook.

Moet er wel bij zeggen dat bilstein een heel goed merk is. Weet niet wat er bij een t5 standaard voor een merk op ligt.
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

Gewoon op Ebay kopen, scherpe prijzen daar. Heb je voor 500 euro 4 Bilstein B6 dempers en H&R verlaginsveren!

Heb ze er ook onder liggen...Rijd lekker man... :jump !!!
Voel je tenminste dat je rijdt...ha..ha...! :lach

Groeten,

Niels949
CASINI
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 mar 2007, 11:45
Locatie: Gouda
Contacteer:

veren en dempers

Bericht door CASINI »

Hoi vraagje

Ik heb een nieuwe T5 :groteogen maar hij staat echt hoog op de banden kan je alleen de veren verlagen of moet je ook de dempers doen ?

groet Casini
Je zit tegenwoordig langer vast in het verkeer dan in de bajes.
kurt
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 feb 2007, 23:00

Bericht door kurt »

hallo

je kan ook alleen de veren verlagen ,maar als je lager dan 4cm gaat dan moet je ook de dempers doen




Kurt
Plaats reactie