Hallo allemaal,
Heb vandaag mijn VW Transporter 174 pk automaat ( ga van Vito naar VW ) opgehaald bij de dealer.
Nu ga ik er a.s. vrijdag mee naar Oostenrijk, is het verstandig om rustig te rijden i.v.m.
het "inrijden" of kun je er al aardig mee doorrijden.
graag jullie ervaren mening a.u.b.
Groet Frits
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nieuwe Transporter opgehaald....maar vraagje
- Donald4Motion
Re: Nieuwe Transporter opgehaald....maar vraagje
Rustig inrijden, dus niet teveel toeren maken.
Alles even de tijd geven om in te lopen op elkaar.
als je een leasebak hebt en die moet je na 3 jaar weer kwijt, gewoon knallen met die hap dan.
Welkom op
Fritz 
Alles even de tijd geven om in te lopen op elkaar.

als je een leasebak hebt en die moet je na 3 jaar weer kwijt, gewoon knallen met die hap dan.
Welkom op

Volgens vele is inrijden pure onzin, ik rij nu me 4'e nieuwe Transporter sportief ingereden altijd, olieverbruik nihil en problemen geen.....dus hoezo inrijden? 

Normaal rijden echt inrijden is niet meer nodig. Maatvoering van tegen woordig is zo precies. en ze zijn al gestest hoor inrijden is al voor je gedaan.
maar om nou als een gek meteen af te beulen is ook niet bevordelijk. En mogt het een leasebak zijn ook nie afragge, Wie weet koop ik me ooit nog es
maar om nou als een gek meteen af te beulen is ook niet bevordelijk. En mogt het een leasebak zijn ook nie afragge, Wie weet koop ik me ooit nog es

RUBBEREXPRESS
Gewoon lekker rustig inrijden,dan heb je er het meeste plezier van.Donald4Motion schreef:Rustig inrijden, dus niet teveel toeren maken.
Alles even de tijd geven om in te lopen op elkaar.![]()
Welkom opFritz
En is ie niet van jou?(Leasebak).Dan zeker rustig aan doen.
Dat zou je van jou spullen ook verwachten dacht ik zo?
Wel lekkere mentaliteit....................

Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Ok. Iedereen bedankt voor zijn of haar mening.
Morgen op pad, heb er in het ieder geval veel zin in een lekker stuk rijden met de nieuwe Transporter.
greetzzzzzzz frits
Morgen op pad, heb er in het ieder geval veel zin in een lekker stuk rijden met de nieuwe Transporter.
greetzzzzzzz frits
- Evert-Jan (T5 180)
Ook al is het een lease bak, als je er netjes mee omgaat kan je er later ook nog eens plezier van hebben. Mijn T5 gaat eind maart uit de lease, 3,5 jaar jong en ruim 170.000 km. Bus ziet er nog erg strak uit, en de prijs die de lease maaatschapij er voor vraagt is een schijntje.
Hij word overgenomen door mijn buurman, die kan er nog jaren plezier van hebben

Hij word overgenomen door mijn buurman, die kan er nog jaren plezier van hebben

Evert-Jan (voorheen T5 180)