Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

enkele vraagjes

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

ik wil de verlichting voor wel ruilen met die van mij
Da's nog ni een slecht idee!
Jurgen, als je rood/smoke achterlichtunits nog allebei onbeschadigd zijn, wil ik die wel ruilen voor mijn originele met oranje clignoteurs. Verzendkosten zijn dan voor mij.
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

ik heb al een andere caravelle gekocht zoals ik dus al zei , ik blijf niet met de pakken zitten ik kan geen week zonder T4 de smoke lichten zet ik dus over in lijn nieuwe bus . ik heb dus nog te koop 2 project zwo koplampen . :toppie
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

de smoke lichten zet ik dus over in lijn nieuwe bus
En gelijk heb je :toppie gelukkig heeft je bumperkraker ze gemist :klappen
Gefeliciteerd met je nieuwe T4, krijgt deze nu een rearbar :gekte Maar plezier met de nieuwe bus!
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
jurgendocx
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jan 2007, 08:39
Locatie: mechelen

Bericht door jurgendocx »

ik ga er mijn 2 oude 255/45-17 aan mijn bumper binden dat houd toch iets tegen :gekte
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Ik heb van de douane nog het lichtbord met rode leds op de achterruit zitten :groteogen (die waarmee ze aangeven dat ze je willen controleren, heb nog ni precies kunnen zien wat erop staat). Als ik daar nou een nabijheidssensor op monteer, gaatie branden :ie als iemand minder dan, zeg, 1 meter van mijn bumper is :gekte
(momenteel istie nog netjes afgesloten :politie , maar ik heb de afgekipte kabel nog onder de dash liggen :knipoog , zou ook ni weten hoe die weer geschakeld moet worden)
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Plaats reactie