Harry62 schreef: What was I thinking?
kweenie, misschien dat een T4 met blauwe klokken en verzinkte carosserie geen ECHTE T4 meer was?

Harry62 schreef: What was I thinking?
Nee had hoeksteunen van een wijsneus op mijn bus gezet en de binnebakl wat aan gepast.multivan_rob schreef:begrijp ik dat je de "wijsneus"bumper een beetje terug duwt waardoor hij wel past?bartt4 schreef:Kan wel Wisneus bumper op korte neus met wat aan passings. had het in begin op me 1e busje toen die nog rood was. Leek beetje amerikaans doordat inderdaad de rondingen boller zijn stond de bumper verder naar voren. Heb alleen de bovendste rand er af gesneden die normaal achter de grille zit bij de wijsneus. Zie foto's
![]()
![]()
Alles is te pas te maken had geen ruimte er tussen was wel nodige knutselwerk dat wel. Maar uiteindelijk is alles te pas te maken. heb ondertussen ook golf 4 lampen in me bus en die passen ook al. Maar zonder gekheid inderdaad kun je m er niet zo voor schroeven. Kost wel wat meer moeiteHarry 341 schreef:Dus....hij past niet.Als je van alles moet gaan bijsnijden...(of is het afsnijden?)gaat de boel er niet mooier op worden.En er zal flink wat ruimte achter de schaal overblijven tot de balk.
grtz.Harry