Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

mischien een stomme vraag

vragen over de T4
Roger B. (11)61

Re: mischien een stomme vraag

Bericht door Roger B. (11)61 »

Harry62 schreef: What was I thinking?

kweenie, misschien dat een T4 met blauwe klokken en verzinkte carosserie geen ECHTE T4 meer was? :muur :bifun :bifun :bifun :bifun
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
bartt4

Bericht door bartt4 »

multivan_rob schreef:
bartt4 schreef:Kan wel Wisneus bumper op korte neus met wat aan passings. had het in begin op me 1e busje toen die nog rood was. Leek beetje amerikaans doordat inderdaad de rondingen boller zijn stond de bumper verder naar voren. Heb alleen de bovendste rand er af gesneden die normaal achter de grille zit bij de wijsneus. Zie foto's
Afbeelding
Afbeelding :wjw :werkaanT4
begrijp ik dat je de "wijsneus"bumper een beetje terug duwt waardoor hij wel past?
Nee had hoeksteunen van een wijsneus op mijn bus gezet en de binnebakl wat aan gepast.
stond opzich wel goed alleen de bumper was langer waardoor die dus meer voor de bus uitstak. Later gewijzigt naar polyseter bumper .
Moet wel her en der wat van de wijsneus bumper afsnijden. en diverse malen passen en meten
RUBBEREXPRESS
Harry 341

Bericht door Harry 341 »

Dus....hij past niet.Als je van alles moet gaan bijsnijden...(of is het afsnijden?)gaat de boel er niet mooier op worden.En er zal flink wat ruimte achter de schaal overblijven tot de balk.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
bartt4

Bericht door bartt4 »

Harry 341 schreef:Dus....hij past niet.Als je van alles moet gaan bijsnijden...(of is het afsnijden?)gaat de boel er niet mooier op worden.En er zal flink wat ruimte achter de schaal overblijven tot de balk.
grtz.Harry
Alles is te pas te maken had geen ruimte er tussen was wel nodige knutselwerk dat wel. Maar uiteindelijk is alles te pas te maken. heb ondertussen ook golf 4 lampen in me bus en die passen ook al. Maar zonder gekheid inderdaad kun je m er niet zo voor schroeven. Kost wel wat meer moeite :T44EVER
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie