Sinds 1991 rij ik T4. Van 91 tot 2000 met een witte 1.9 D, dc kwb. Alles zeer spartaans uitgevoerd. In 2000 overgestapt naar de 102pk versie ook kwb, dubbele achterdeur, OMOS dc met gordels, airbags, airco, stuurbekrachtiging en nog wat andere extra toeters en bellen.

Volg dit forum al jaren maar er is nooit aanleiding geweest om vragen te stellen omdat er geen echte problemen waren. Met de oude T4 hooguit wat problemen gehad met dynamo en gloeibougies. Met de huidige alleen uitval van de LMM waardoor ik vorig jaar de gehele vakantie zonder turbo heb gereden. En dat valt best tegen met een sleurhut erachter. Deed mij terugdenken aan mijn eerste 1.9 D uitvoering.
Nu maar wel aangemeld op dit forum omdat ik het één en ander wilde opzoeken betreffende hoofdsteunen voor de achterbank. Helaas kan ik de zoekfunctie niet vinden op dit forum

Ik ben dus op zoek naar de mogelijkheden om hoofdsteunen te monteren in een OMOS achterbank uit 2000. De rugleunig is gedeeltelijk verzonkend in de scheidingswand. Dealers, Snoeks en diverse autobekledingsbedrijven die ik gevraagd heb, hebben geen "standaard" oplossing.
CU Ruud