Vanmiddag, ik was net op weg naar een ter aarde bestelling,werd ik aangehouden op de A15 t.h.v Barendrecht door oom

We zagen in het voorbij rijden dat U ruiten zijn getint en willen dit ff meten met ons apparaatje (tintman).
Resultaat de folie moest er vanaf, de zijruiten waren 27 % en de voorruit was 55 %,ze moeten 70 % lichtdoorlatend zijn en schrijven als
de ruiten minder dan 50 % lichtdoorlatend zijn,dus op de bon.
De folie moest er ter plaatse van af, anders werd het kenteken in beslag genomen en moest ik als de folie ervan af was, dit komen laten zien in Breda.
Ik zeg nog waarom helemaal in Breda

Heb toen ff mijn onschuldige gezichtje opgezet , en gezegd ik haal het er echt wel vanaf met als resultaat dat ik het op een man een man een woord een woord ,niet hoefde te laten zien in Breda en mocht het kenteken bewijs houden.
Maar omdat ik de folie er koud vanaf moest trekken zitten er nu allemaal lijmresten op de ruiten,ben al bezig geweest met wasbenzine ,
maar de ruit is nu nog meer blinderend als met de folie, het lijkt nu wel matglas

Nu is mijn vraag wie weet hoe ik die lijmresten het beste er vanaf kan halen,zonder het gebruik van een baksteen.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.