Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
prijzen nieuwe t5
prijzen nieuwe t5
nieuw T5 nu configureerbaar op de duitse site
Prijzen iets hoger, maar ja alles wordt duurder.
wel standaard 17 inch wielen en remmen op de 180 pk
Is kijken wat ik voor mijn multivan terug krijg.
gr.Bart
http://icc.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/ ... -COM&open=
Is kijken wat ik voor mijn multivan terug krijg.
gr.Bart
http://icc.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/ ... -COM&open=
Re: prijzen nieuwe t5
Wel fijn dat er nu standaard remmen opzitten!Bart(2) schreef:nieuw T5 nu configureerbaar op de duitse site
Was altijd een dure optie

Grapje.......
Rick
Trek circa 25-30% van de duitse prijzen af en je weet wat de facelift in NL gaat kosten.
Ik ben nieuw hier maar vind het zeer opvallend dat er hier zo weinig interesse is voor de facelift. In duitsland houdt men er maar niet over op en zijn dan ook alle gegevens v.d. T5.2 al bekend.
Trouwens, ik hoop niet dat ik met deze opmerking iemand voor het hoofd stoot, ben alleen maar op zoek naar info omdat ik zelf overweeg om voor de eerste keer een Transporter aan te schaffen.
Ik ben nieuw hier maar vind het zeer opvallend dat er hier zo weinig interesse is voor de facelift. In duitsland houdt men er maar niet over op en zijn dan ook alle gegevens v.d. T5.2 al bekend.
Trouwens, ik hoop niet dat ik met deze opmerking iemand voor het hoofd stoot, ben alleen maar op zoek naar info omdat ik zelf overweeg om voor de eerste keer een Transporter aan te schaffen.
- Donald4Motion
Betreft een nieuwe...Ik zou eerder voor een leuke 2ehandse gaan met een 5cilinder blok.atlantik schreef:Trek circa 25-30% van de duitse prijzen af en je weet wat de facelift in NL gaat kosten.
Ik ben nieuw hier maar vind het zeer opvallend dat er hier zo weinig interesse is voor de facelift.Dat zal wel een kwestie van smaak zijn, daar kan je niet over twisten :yingyang In duitsland houdt men er maar niet over op en zijn dan ook alle gegevens v.d. T5.2 al bekendalle gegevens zijn al langs geweest hier betreft cilinderinhoud, vermogen , interieur wijzigingen enz,enz..
Trouwens, ik hoop niet dat ik met deze opmerking iemand voor het hoofd stoot, ben alleen maar op zoek naar info omdat ik zelf overweeg om voor de eerste keer een Transporter aan te schaffen.Mij stoot je niet voor het hoofd hoor :yingyang
Zo'n 2liter blokje in een bus?! ik denk dat VW het erg druk gaat krijgen met deze blokjes, en dat bedoel ik niet positief

waarom denk je dat dan, de 1.9 is betrouwbaarder dan de 2.5 liter
Donald4Motion schreef:Betreft een nieuwe...Ik zou eerder voor een leuke 2ehandse gaan met een 5cilinder blok.atlantik schreef:Trek circa 25-30% van de duitse prijzen af en je weet wat de facelift in NL gaat kosten.
Ik ben nieuw hier maar vind het zeer opvallend dat er hier zo weinig interesse is voor de facelift.Dat zal wel een kwestie van smaak zijn, daar kan je niet over twisten :yingyang In duitsland houdt men er maar niet over op en zijn dan ook alle gegevens v.d. T5.2 al bekendalle gegevens zijn al langs geweest hier betreft cilinderinhoud, vermogen , interieur wijzigingen enz,enz..
Trouwens, ik hoop niet dat ik met deze opmerking iemand voor het hoofd stoot, ben alleen maar op zoek naar info omdat ik zelf overweeg om voor de eerste keer een Transporter aan te schaffen.Mij stoot je niet voor het hoofd hoor :yingyang
Zo'n 2liter blokje in een bus?! ik denk dat VW het erg druk gaat krijgen met deze blokjes, en dat bedoel ik niet positief
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar een benzineblokkie. Wat vinden julie daar dan van?
- Donald4Motion
Persoonlijk een slechte keuze. Je hebt toch echt koppel nodig om met zo'n bus te kunnen 'werken'.atlantik schreef:Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar een benzineblokkie. Wat vinden julie daar dan van?
Als je geen haast hebt kan je er misschien best mee uit de voeten. Maar mijns inzien blijft 115benzine PK's behelpen:yingyang
Maar een 7traps DSG bak zou daar wel iets mee helpen, maar die is alleen voor de 2 sterkste diesels te krijgen

Persoonlijk wacht ik altijd zowieso 2 jaar voordat ik een nieuw model koop, laat de kinderziektes eerst maar eens eruit komen zoals in het begin (en soms later ook nog ((waterpomp??)) met de T5 was.
En ik denk dat mijn 5-pitter 174 straks geld waard wordt.....de laatste der mohikanen :)
En misschien komt er toch nog een 5 of 6 cilinder...want een stap terug is het wel zo'n 4 pitter...is het alleen al qua geluid. :alarm
En ik denk dat mijn 5-pitter 174 straks geld waard wordt.....de laatste der mohikanen :)
En misschien komt er toch nog een 5 of 6 cilinder...want een stap terug is het wel zo'n 4 pitter...is het alleen al qua geluid. :alarm
Zag de eerste plaatjes en dacht WAT MOOI, NU wil ik ook een T5.................................(personeel rijdt T5, de baas nog met een T4 omdat ik de T5 voorkant afschuwelijk lelijk vind) tot ik hoorde dat er alleen 4 cilinders kwamen, blij dat mijn T4 nog wel ff meekan, ze zullen toch wel wijzer gaan worden bij VouWou (hoop ik)