Ik ben inmiddels in het bezit van een nieuwe t5 130 pk lwb automaat met inmiddels door essing tunning 164pk en 420nm koppel black magic en glas panelen i.p.v. glaslook. Ik zal binnenkort proberen om wat foto's te plaatsen. Ik had een zilvergrijse welke total los is gereden door een niet oplettende automobilist.
Ik had weetjewel nummer 199 maar deze moet nog omgezet worden naar mijn nieuwe bus.
Afgelopen weekend heb ik een mooi setje speakers in de voorportieren gebouwd. Met een paar hele mooie dikke opvulringen kun je de bestaande speakers vervangen voor 20 cm speakers. uiterraard de deuren aan de binnenzijde bekleed met de inmiddels bekende antidreunplaten van merford. Een twee kanaals versterker erbij gezet, geweldig geluid. Heb wel in het dachboard aan de bovenzijde (waar bij model 2009 niets meer in zit) de orginele multivan twee weg tweeters ingebouwd. Heb er foto's van maar weet niet hoe ik ze op dit forem moet krijgen.
Wel een dagje rommelen, maar echt de moeite waard voor een geweldig geluid met een hele mooie zuivere bas.
Groet,
Tom