supper clubie

Nieuw vliegwiel/drukgroep/koppeling/koppelingscilinder is onderweg en wordt gewoon op de nieuwe motor gezet.stijnh schreef:succes met inbouwen![]()
nu ga je dan toch de hele motor eruit moeten nemen![]()
hij zal dan ook direct volledig in orde staan. vliegwiel enzo neem je wsl ook over? dan is dat ook al opgelost
Roger B. schreef: Eerst de bus voor de carport weggehaald (trekt wel aardig, zo'n zit-maaier met sleeplint aan de bus![]()
)
oude motor op mijn eigen aanhanger gezet met de kettingtakel aan de balken van de carport (aanhanger aan de grasmaaier gehangen en achteruit onder de motor gereden)
Toen de aanhanger met oude motor aan de kant,
aanhanger met nieuwe motor onder de kettingtaken, motor opgehesen en aanhanger er onderuit...
Ik denk dat we nog veel raadfoto's gaan krijgenMultivan Generation schreef:Zijn er video's van gemaakt??![]()
Egbert&Manon schreef:Ik denk dat we nog veel raadfoto's gaan krijgenMultivan Generation schreef:Zijn er video's van gemaakt??![]()
Roger B. schreef:achter de nissan almera van pa een aanhangertje... Pascal had een minigraver met haak ipv graafbak daarmee heeft ie de motor in de aanhanger gezet.