Ik had me reeds op 11 juli geregistreerd, en in afwachting van mijn nieuwe T5 (afgeleverd 12 augustus) hier op de site gaan oriënteren of er nog bijzonderheden waren waar ik op moest letten.
Heb nu in 5 weken 1500km met de wagen gereden, en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Op de eerste boete na dan.

Je laat je vader 1 keer even rijden, en direct zo'n 3 kilometer te snel boete.

Het is een T5 2,5TDI T-edition 130pk automaat, gesloten korte versie, zilvergrijs metalic, extra zijdeur links, achterklep, VW origineel tussenschot, RVS imperiaal.
Zelf heb ik een Pioneer AVIC-D3 met ipod aansluiting, en Parrot 3100 geïnstalleerd die ik nog had liggen, en daar wil ik t.z.t. nog een kleine subwoofer aan toe voegen.
Het T-edition pakket ( Elektrisch verstel-, en verwarmbare buitenspiegels, Elektrisch bedienbare voorportierramen, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Airconditioning, Mistlampen, Spiegels in kleur, Cruise control, Comfortstoelen met armleuning en lendesteun, Verwarmbare ruitensproeiers, Regensensor, Automatisch dimmende binnenspiegel, Multivan bumpers in carrosseriekleur, Multivan achterlichten, Donkere bekleding “Stof Duo Antraciet”, Lichtmetalen velgen “Miyato”, Parkeerhulp voor en achter (PDC), Tapijt in de cabine, Boven en onder grill in chroom) maakt de wagen wel helemaal af, en errrruggggg luxe.
Veel te luxe eigenlijk daar wij hem alleen maar bedrijfsmatig gebruiken. Maar goed voor dat geld was het ook weer zonde om het niet te doen.
De 2 bedrijfswagens hiervoor waren beide MB Vito's. De eerste (108CDI (eerste model)) was mij zeer goed bevallen dat ik na 5 jaar hier in gereden te hebben opnieuw voor een Vito (109CDI (tweede model)) gekozen had. Deze wagen is mij minder goed bevallen. Hij heeft me nooit stil laten staan, maar vertoonde toch veel kinderziektes waardoor ik er nooit een echt goed gevoel bij had.
Toen ik afgelopen voorjaar weer richting de 5 jaar ging, ben ik als eerste weer naar de MB dealer (LIAM) gestapt om te zien wat ze voor me konden betekenen. Een paar weken na de offerte van hun ging hun tent failliet.

Toen maar naar mijn personenwagen dealer gegaan (Strijder), en gevraagd wat hij voor mij kon doen als ik VW zou gaan rijden. Ik rijd privé een Audi TT die ik daar gekocht, en in onderhoud heb.
Over deze dealer ben ik al jaren zeer tevreden, en heb ook nu weer een goede deal met hun kunnen maken. Zij gaven mij zelfs de mogelijkheid alle spullen/kasten, bestickering, e.d. al over te bouwen, en aan te brengen zonder dat er nog maar een cent betaald, of dat de wagen op kenteken gezet was.
Enig vertrouwen van beide kanten is dan ook aanwezig. Waarvoor hulde aan Auto Strijder Zandvoort.
Foto's ben ik niet direct van plan om te plaatsen omdat de wagen rondom voorzien is van logo's, naam, e.d., en ik niet de verkeerde mensen hun aandacht op mijn wagen wil leggen, en op rare gedachten wil brengen.
Tot nu toe ben ik dus een zeer tevreden rijder, en hoop dat zeker de komende 5 jaar te blijven.
Gr. Eric