Vond verleden week op mobile.de een T4 syncro van 2000 voor niet te veel geld,gebeld en nee hij was niet verkocht,oké dan koop ik hem en hij vroeg mij om een fax te sturen met mijn gegevens en de bevestiging dat ik hem kocht en wanneer ik hem zou komen ophalen,zei hem dat ik donderdag 08/10/09 of vrijdag 09/10/09 hem zou komen halen daar ik dan verlof had ,en fax verstuurd.
Deze morgend dan een fax gestuurd met de melding dat ik morgen donderdag in de voormiddag hem kwam ophalen,weinige ogenblikken later een antwoord ; wagen is verkocht,dan maar eens gebeld, ik vroeg hem hoe het kwam dat hij verkocht was omdat ik hem toch gekocht had en dat ik een fax had gestuurd zoals hij gevraagd had en mijn handtekening er onder had gezet,zijn antwoord was dat hij een fax had gestuurd voor wat of hoe weet ik niet ,en omdat hij geen antwoord kreeg heeft zijne compagnon hem verkocht.
Zei hem dat dat nie goed was daar hij een kontrakt had met de fax die ik hem gestuurd had,zijn antwoord was,hij is verkocht en daarmee uit,wat gaat ge eraan doen,en zoek eerst eens iemand die goed duits kent .
Wat een arrogantie van die verkoper en oneerlijk erbij,ik geef toe mijn Duits is allesbehalve zou eens willen weten of hij Nederlads kent.
ivo