Ik zou zo zeggen , doe je voordeel hiermee
Zelf ff contact met hun opnemen

======================================================================================================
Geachte Henk,
Voor een nieuwe filmproductie zij wij, Lemming Film, opzoek naar een Volkswagen Transporter.
Lemming film is een productiebedrijf dat zich bezig houdt met het produceren van Nederlandse en internationale film- en tv-producties.
Momenteel zijn wij bezig met de voorbereiding van een familiefilm, met de voorlopige titel Mooi Leven!
Voor de draaidagen 18 tot en met 22 oktober, 26 en 27 oktober zijn wij op zoek naar een witte VW Transporter T4 uit de jaren negentig. De Transporter zal op de set gebruikt worden en dus ook terug te zien zijn in de film.
Mijn vraag aan u is of u onder uw leden rond wil vragen of er iemand is die over een dergelijke Transporter beschikt en of die de
betreffende dagen door ons gebruikt kan worden. Misschien middels een forum of een algemene E-mail
We kunnen hier een financiële vergoeding van rond de 400 euro tegenover stellen.
Heb daarnaast van de decor afdeling vernomen dat er stickers op het busje zullen worden geplakt, deze zullen na afloop keurig worden verwijderd. Mocht het zo zijn dat hierdoor schade ontstaat wordt dit uiteraard vergoed. Dit zou wel kunnen betekenen dat het busje één of twee dagen eerder op de set aanwezig moet zijn
Verder zou het fijn zijn als de betreffende persoon in de buurt van Rotterdam woont aangezien er daar gedraaid wordt en dat de persoon zelf zijn Tranporter naar de draai locatie toe brengt.
Het is eventueel ook mogelijk dat wij de Transporter op komen halen.
Belangrijk is dat de Transporter beschikbaar is op alle dagen.
Mocht u meer willen weten over ons bedrijf en onze producties kunt u een kijkje nemen op onze site: http://www.lemmingfilm.com
Mocht u nog vragen hebben kunt u mij bereiken via de mail: bald&lemmingfilm.com &=@
Ik hoop dat u ons hierin kan helpen of anders nog tips heeft waar wij een Transporter kunnen regelen.
Met vriendelijke groet,
Bald Mulders
Lemming Film
==============================================================================================================