Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
koeling
-
koeling
goedenavond ik heb een transporter t4 uit 92 een 7 persoonsbus mijn koelventilatoren doen het niet dus mijn temparatuur kan dus hoog oplopen als ik weleens in de file sta weet misschien wat dat kan zijn waarom ze niet doen
- Pascal-141
Re: koeling
Heb je de zekeringen van de ventilatoren al gecontroleerd ?
Indien de zekeringen OK zijn , dan zal waarschijnlijk de temperatuursensor in de radiator kapot zijn .
Indien de zekeringen OK zijn , dan zal waarschijnlijk de temperatuursensor in de radiator kapot zijn .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
- Roger B. (11)61
stekker van de sensor afhalen en twee aan twee de contacten doorverbinden (weet niet of de fans bij de T4 ook met afgeschakeld contact werken, dus voor de zekerheid met auto op contact doen)
Als je fans dan wel gaan draaien is de sensor in je radiateur defect, zoniet dan grote kans dat de zekering(en) defect zijn (of de relais als ie die heeft) en dan moet je even gaan meten waar je overal wel en geen spanning hebt.
Als je fans dan wel gaan draaien is de sensor in je radiateur defect, zoniet dan grote kans dat de zekering(en) defect zijn (of de relais als ie die heeft) en dan moet je even gaan meten waar je overal wel en geen spanning hebt.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Roger B. schreef:(weet niet of de fans bij de T4 ook met afgeschakeld contact werken,)
Jawel,
Vorig jaar een tripje naar Frankrijk gemaakt om er te gaan vissen. Motor nog laten nadraaien (offcourse) bij aankomst. Daarna de motor stilgelegt. Na een minuutje dat ik de motor stilgelegd had, begonnen de fans opnieuw te werken (sleutel ook uit contact).
greetzz
T4 2.5 TDI ACV Caravelle '96 - 
Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto

Nebioblauw met blauw interieur
Rol on Sachs Suspension
Inox exhaust
407.000km
VW - Das Auto