Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bevroren ramen
-
bevroren ramen
hallo een ieder.wie weet of ik mn motor voor verwarming aan kan sturen door een timer ?ik ben het krabben zat vr groet ronald.
Re: bevroren ramen
bij de gamma stond een leuk kacheltje in de aanbieding speciaal voor in de auto
er staat ook bij nooit meer bevroren ramen je kan hem op het dashboard plaatsen
kijk maar eens in de folder ik dacht dat ze 69 eurie kosten
er staat ook bij nooit meer bevroren ramen je kan hem op het dashboard plaatsen
kijk maar eens in de folder ik dacht dat ze 69 eurie kosten
stukkie plastiek doet ook wonderen 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik heb er dit opgezet:
http://www.numberone-autopflege.de/inde ... ducts_id=5
Hoef bijna niet te krabben,
je veegt het er zo af.
En ja je kunt je voorverwarmer ombouwen naar standkachel..
Dat is vast wel te vinden via de zoekfunctie..
http://www.numberone-autopflege.de/inde ... ducts_id=5
Hoef bijna niet te krabben,
je veegt het er zo af.
En ja je kunt je voorverwarmer ombouwen naar standkachel..
Dat is vast wel te vinden via de zoekfunctie..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
of je zet de moter niet meer uit
dan kun je smorgens zo 

Bij de Act**n hebben ze ook van die flesjes sap. spuit je 'savonds op je ramen veeg je ze 'smorgens zo schoon.........
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat heb ik eens gedaan,Adri626 schreef:Bij de Act**n hebben ze ook van die flesjes sap. spuit je 'savonds op je ramen veeg je ze 'smorgens zo schoon.........
het werd wel een erg groot lik-ijsje met perensmaak

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
dat was toch dat busje waar je vroeger mee naar school ging?Multivan Generation schreef:Dat heb ik eens gedaan,Adri626 schreef:Bij de Act**n hebben ze ook van die flesjes sap. spuit je 'savonds op je ramen veeg je ze 'smorgens zo schoon.........
het werd wel een erg groot lik-ijsje met perensmaak![]()
![]()

- Doka Driekus
- Contacteer:
Hier in Nederland gaat er dan een toevallige passant mee van tussen. Een kind dat nog op de achterbank zit is daarbij ook geen bezwaardaimen schreef:of je zet de moter niet meer uit , dan kun je smorgens zo

Waar gaat dat heen met deze wereld?
Groeten,
Erik
Bij mijn bus ken ik de contactsleutel uit het contact pakken bij lopende motor. Erg makkelijk. Ken dan gewoon alles op slot gooien terwijl de auto nog mooi warm blijft.
mvg Rick
mvg Rick
nou langs de supermarkt om dat kind af te leverenDoka Driekus schreef:Hier in Nederland gaat er dan een toevallige passant mee van tussen. Een kind dat nog op de achterbank zit is daarbij ook geen bezwaardaimen schreef:of je zet de moter niet meer uit , dan kun je smorgens zo
Waar gaat dat heen met deze wereld?
Groeten,
Erik

RUBBEREXPRESS
Heb een straalkachel gehaald bij de Karwei voor € 20,- verlengkabel en tijdschakelaar ertussen. In een kwartier de raampjes schoon.
Starten en wegrijden maar. Zorg er wel voor dat de kachel stevig staat!
Starten en wegrijden maar. Zorg er wel voor dat de kachel stevig staat!
Kijk je wel uit met de straalkachel: http://www.nu.nl/opmerkelijk/2149930/au ... ooien.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Mevlut

Groetjes, Mevlut
- Roger B. (11)61
Ja, dat kan, heeft de eerste eigenaar ook met mijn T4 laten doen, is ombouwsetje voor te koop, meen dat dat iets van 325 euro kost, weekklokje, pompje, kabelboom en daarna dus nog even een bultje werk....ronald71ronald schreef:hallo een ieder.wie weet of ik mn motor voor verwarming aan kan sturen door een timer ?ik ben het krabben zat vr groet ronald.
http://www.standkachels.com" onclick="window.open(this.href);return false; staat een PDF van de bijgeleverde inbouwhandleiding geloofik en op ebay.de kom je die setjes vaker tegen.
als je de zoekfunctie gebruikt had was je een topic of 4 minimaal tegen gekomen over dit onderwerp

Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon