eindelijk is het zover, er kan eindelijk naar een busje gekeken worden om om te bouwen tot camper. Op dit moment kijken we vooral naar een t4.
bij het kijken naar een busje hoort ook alvast het nadenken over de indeling, daarom hebben we een schets gemaakt (dankzij mac) waarom ik hoopt dat jullie ons want handige feedback kunnen geven.
hier de foto:

en hier de uitleg:
van plaats dat we de bank in de lengte uit klappen willen we hem over de breedte uit klappen. rede daarvoor is onze surfspullen lekker op de vloer kunnen liggen. Als we alleen deel 3 uitklappen creeren we een gezellig zithoekje. eerlijk is eerlijk hoe dit uitklappen gaat gebeuren moeten we nog even over brainstormen maar ik ben er van overtuigd dat het mogelijk is. We hebben ook gedacht aan 2 banken tegenover elkaar maar ik denk dat we op deze manier meer opberguimte kunnen creëren.
de vraag is wel, in deze opstelling steek de bank een stukje uit bij de schuifdeur, leverd dit moeilijkheden op bij de keuring?
kastgedeelte hebben we wat ideeen maar zijn we nog niet uit, op dit moment denken we dat deze als laatste gebouwd kan worden in de ruimte die we over houden. aangezien we altijd met beperkte middelen op pad gaan is zeeen aan ruimte niet prioriteit nummer 1. we denken ook wel wat opbergruimte ander de bank te kunnen bouwen en de keuken dus in totaal moet dat genoeg zijn.
ons grote vraagteken is de haalbaarheid van de bank opstelling en vragen daarom ook jullie mening.
alvast bedankt!
Erik en Ingrid
ps alle maten zijn binnen maten en in cm's