je creëert op deze manier een stug stuk in de doorvoerrubber, met als gevolg dat de draden daar extra (knik) belast worden en sneller opnieuw zullen breken.....
de beste (langs durende) oplossing is (en dan het verstandigst meteen alle draden te doen in die doorvoer) om van in de deur tot in de auto nieuwe draden te leggen, bij voorkeur met een kern van (minimaal) gelijke diameter als origineel en daarbij is een kern met dunnere draadjes maar meer draadjes beter (flexibeler) als een kern van minder dikkere draadjes.
De verbinding (in de deur en in de auto) kun je het best solderen en de isolatie van de verbinding het best doen met een stukje krimpkous van de juiste diameter (en lengte)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
C.V. dood
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Re: C.V. dood
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Re: C.V. dood
deze oplossing zal wss wel beter zijn op termijn , tja ik wou het snel gedaan hebben tss de vrieskou en sneeuwbuien door buiten
; de garage was niet beschikbaar
ofwel moet ik beginnen met rechts in te stappen

ofwel moet ik beginnen met rechts in te stappen

VW T4 RoadRunner