Ik weet het...er is veel over geschreven...maar...
Ik heb veel gezocht op het forum, gelezen op eldiape, gekeken op de webcat van sachs en geïnformeerd bij VW lexpoint (bedrijfs autos)...en nog heb ik geen duidelijkheid. Wellicht ligt dit aan mij

Mijn koppelingen is na 175,000km aan vervanging toe, zoals jullie reeds in andere posts hebben gelezen. Ik weet dat de AJT koppeling zwak is. Ook de AJT koppeling modificatie van VW is volgens sommige forum leden niet afdoende voor een "geprikkeld" AJT. Dus wil ik een upgrade. Opties die ik tot nu tot heb gevonden zijn de ACV set met 2mv van LUK (600 euro). Originele VW ACV set met 2mv (1000 euro).
Volgens de VW dealer past de ACV set absoluut niet in de AJT set. Ook niet delen ervan. Ik had begrepen (via het forum) dat dat alles van de ACV past behalve de druklager (hydraulische ipv mechanische) past. Maar er staat ook op Eldiape dat het niet altijd uitwisselbaar is. Zijn de bijvoorbeeld de 2mv's van de AJT en ACV hetzelfde? Mijn voorkeur gaat uit naar een Sachs Racing koppelings plaat voor de ACV icm de nodige onderdelen van LUK. Waarom? Gewoon omdat het kan

(hopelijk) Mijn garage wacht op onderdeel nummers van mij zodat ze mij in kunnen plannen en parts kunnen bestellen. Wie kan mij eindelijk duidelijkheid geven. Dankzij VW ben ik nu onzeker over wat ik moet bestellen.
Thanks!
Jan-Hindrik