Vanmiddag naar toegereden en gelijk de benodigheden aangeschaft. Daarna gelijk begonnen. Ik heb de houten vloer als mal gebruikt om het daarna voorlopig even met ducktape vast te zetten aan de houten vloer. later lijm ik hem vast aan de houten vloer. Dat leek me handig als er eventueel ooit nog wat roest behandeld moest worden, dan hoeft ik alleen de vloer er uit te halen vanplaats het isolatie van de grond te trekken(laten we hopen van niet).
Van het rest materiaal ben ik alvast aan de zijkanten begonnen en zo de rest nog even intact gehouden, scheelt toch weer in de kosten. Deze heb ik vast gezet met een beetje bizon kit zodat als het echt goed zit er weer af kan en definitief vast gezet kon worden.

daarnaast wordt mijn inrichting gesponsord door de gemeente, er was een verkiezingsbord opgewaaid waar niks meer mee gedaan werd. mooie stukjes hout er uit gehaald en zodoende toch weer wat centjes uitgespaard.

van het weekend hopen dat ik de rest ook af krijg, maar eerst het keukentje ophalen bij peter!