Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

bedbank scharnieren

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

bedbank scharnieren

Bericht door surfingerik »

Om mijn bed en bank te realiseren heb ik oude t3 scharnieren liggen. Het probleem is hoe ik deze ga monteren en hoe ze werken, want het ziet er op het filmpje van wheeler dealers handig uit, maar eenmaal in mijn hand kom ik er niet uit. Kan iemand mij een handje helpen?
ik kom eigelijk alleen duitse sites tegen maar ik spreek geen woord duits dus dat schiet niet zo op :muur

Ik ben vooral benieuwd hoe ik de onderkant moet monteren (recht, of staat hij schuin) en welke zijn en bepaalde vaste maten voor de rugleuning waarmee gewerkt moet worden.

het gaat om deze scharnieren:
Afbeelding
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: bedbank scharnieren

Bericht door matje86 »

http://cgi.ebay.de/VW-T4-Schlafbank-Sit ... 255a770cf1" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk hier eens naar
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
T4®on
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2009, 22:08

Re: bedbank scharnieren

Bericht door T4®on »

Rik, is dit handig? http://translate.google.nl/?hl=nl#" onclick="window.open(this.href);return false;, groet, T4Ron
Gebruikersavatar
surfingerik
Berichten: 170
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:42

Re: bedbank scharnieren

Bericht door surfingerik »

dank je wel matje. Ik ga morgen eens aan de knutsel of ik het ook zo voor elkaar krijg. Ik zat eerst te denken hoe ik het bed aan de rest van mijn indeling kreeg maar ga het nu andersom doen. Ik maak het bed en kijk dan hoe ik de rest er in zet. Een stuk makkelijker.

Ik wist trouwens niet dat je ook kon vertalen met google, ook erg bedankt maar ik hoop dat ik het niet nodig ga hebben :)
1ste auto: t4 1.9 uit 2000
Plaats reactie