Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Door Kenkk

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HenkK
Berichten: 808
Lid geworden op: 16 jun 2010, 21:49
Locatie: Amsterdam- 06.26888522
Contacteer:

Door Kenkk

Bericht door HenkK »

Ik bereid de Transporte rT4 v.n.m.l. zakelijk als zelstandig ondernemer in de elektrotechniek( Domotica en keuringen). zie ook mijn website http://www.hksservices.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. De transporter is Saturngeel SK9176 (niet standaard kleur volgens hier, wel af fabriek).
Per toeval aangekomen op weetjewel.com en aangestoken door het forum de T4 aan het pimpen gegaan, nw stoelen erin, alarminstallatie, bleutoothinstallatie, projectzwo console.In de laad- en werkruimte alle deur- en wand betimmering vernieuwd, rubberen antislib vloer.Sidebars, bullbarr en de grillen met croom strips afgewerkt. Ga nu bezig met CV en aut ramen en spiegels en verlichting in de planning.
ALS laatse heb ik de VAGCOM software aangeschaftvoor de PC met licentie
De T4 is uit mei 2000 met 214000 Km op de klok en tot mei dit jaar altijd dealer onderhouden geweest.
O.ja, en de forum stickers geplakt op de achteruit.

Binnenkort even wat foto's

gr. Henk van 't Kruis
Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Door Kenkk

Bericht door Charles 1065 »

Zo Henk ik lees het al het virus heeft je goed te pakken! Vooral zo doorgaan op :wjw en veel veilige kilometers :T44EVER !

Groeten Charles 1065
Plaats reactie