Ik wil de achterklep van mijn T 4 uit 1991 vervangen.
Past elke vervangende T 4 klep ( ook van latere datum ) op mijn T4.
Mijn achterklep heeft het VW logo direct onder het achterruit zitten. In latere jaren is dit logo wat lager geplaatst.
Is dit het enige verschil?
Belangrijk voor mij is te weten of elke amndere T 4 klep past.
Wie kan mijn vraag beantwoorden?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vervangen achterklep
Re: Vervangen achterklep
Hoi.
Je moet wel oppassen dat van een klep ZONDER ruitenwisser, het binnenwerk iets anders is, dan een klep met ruitenwisser.
De klep zonder, heeft onder de afdekplaat geen gedeelte om de motor op te kunnen bevestigen.
Dus daar zit wel verschil in.
vr.gr. Cor 349
Je moet wel oppassen dat van een klep ZONDER ruitenwisser, het binnenwerk iets anders is, dan een klep met ruitenwisser.
De klep zonder, heeft onder de afdekplaat geen gedeelte om de motor op te kunnen bevestigen.
Dus daar zit wel verschil in.
vr.gr. Cor 349
Re: Vervangen achterklep
hallo,
hoe heb je de klep gemonteerd, met het scharnier aan de klep en dan de klep in de bus gehangen, en daarna de draadeinden vast gezet. of het schanier vast aan de bus en dan de klep met de vier verzonken bouten vast draaien.
groet jan.
hoe heb je de klep gemonteerd, met het scharnier aan de klep en dan de klep in de bus gehangen, en daarna de draadeinden vast gezet. of het schanier vast aan de bus en dan de klep met de vier verzonken bouten vast draaien.
groet jan.
jan2009 schreef:Weet je dat wel zeker dat verschil ?
Heb bij onze vorige bus uit 1992 waar standaard geen wisser op de klep zat later toch gewoon zonder al teveel gedoe een ruitenwisser gemonteerd en de motor was zo vast te bouten.