Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
eerste auto, poging 2
Re: eerste auto, poging 2
@Roger, dat kan misschien helemaal waar zijn, maar waarom ik niet al 4x een proefrit ben gaan maken, is om de doodeenvoudige reden dat ik mn vader nodig heb voor technische blik, en die is alleen de weekenden thuis en heeft geen zin om dan ff naar friesland heen en weer te kachelen. Daarnaast is er hier een tijdje geleden een flink stuk bijgebouwd, en ik heb niks tegen bouwvakkers die hun busje beladen, maar wel tegen de lompe manier waarop ze rijden. Dit busje is dat idd niet, maar ik begrijp wel een beetje wat jullie bedoelen, ik zoek inderdaad op deze manier iets dat niet bestaat.. Point taken.
Even iets heel anders, Roger doet je mail het nog steeds goed?
Even iets heel anders, Roger doet je mail het nog steeds goed?
- Roger B. (11)61
geen mail van je gehad Pieter, als je dat bedoeld.. (wel van anderen via deze site, dus de knop bij mijn berichten werkt gewoon)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
@Jan: haha, maar aangezien ik dus zag in de laadbak dat het geen DC is, kan ik wel erg weinig mensen meenemen op vakantie :P. Dus van mij mag je.
@Roger: nee ik bedoelde je email probleem waarbij ik je probeerde te helpen met outlook
En int algemeen, misschien hebben jullie wel gelijk mbt iets te veel willen. Ik wacht denk ik gewoon ff af tot ik iets meer te makken heb (of er moet zoiets unieks als dat busje uit Blokker dat ik net te laat zag langskomen).
@Roger: nee ik bedoelde je email probleem waarbij ik je probeerde te helpen met outlook
En int algemeen, misschien hebben jullie wel gelijk mbt iets te veel willen. Ik wacht denk ik gewoon ff af tot ik iets meer te makken heb (of er moet zoiets unieks als dat busje uit Blokker dat ik net te laat zag langskomen).
- Roger B. (11)61
nog geen probleem meer gemerkt, maar de pc staat de laatste dagen ook minder lang aan.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Hij zoekt iets wat er waarschijnlijk niet is......Je moet wel
wat durven natuurlijk.Jij wilt je vader de schuld geven als het fout loopt.
Als je wat vind, dan zoek je in die omgeving een VW dealer, en je huurt voor
een uur een monteur laat die er lekker naar kijken .Die weet de zwakke plekken....
wat durven natuurlijk.Jij wilt je vader de schuld geven als het fout loopt.
Als je wat vind, dan zoek je in die omgeving een VW dealer, en je huurt voor
een uur een monteur laat die er lekker naar kijken .Die weet de zwakke plekken....

Je hebt zelf een korte neus!
11 pagina´s voorspel
Nu nog wachten op de "daad"
Zo lang zou ik het nooooit redden.

Nu nog wachten op de "daad"

Zo lang zou ik het nooooit redden.
Ik weet niet of de t4 er ooit komt....., Zal wel een nieuwe t5 worden over een poosje denk ik.
How how riesk, das helemaal niet waar, dat slaat nergens op. Maar kocht jij je nieuwe auto op de mooie blauwe ogen van je verkoper? En ik geef net al eerlijk toe dat ik waarschijnlijk te veel wil, dus dit is wel erg goedkoop.
En verder zoals ik zei wacht ik tot ik iets meer te makken heb, zodat ik ook meer onderhoud kan lijden en dus een nieuwere bus of een bus met meer km kan rijden. Of dr moet wat bijzonders langskomen.
En verder zoals ik zei wacht ik tot ik iets meer te makken heb, zodat ik ook meer onderhoud kan lijden en dus een nieuwere bus of een bus met meer km kan rijden. Of dr moet wat bijzonders langskomen.
Minder km betekend niet dat je minder onderhoud hebt. Minder km is vaak juist minder goed onderhouden.
Ga jij dan veel km maken, loopt ie harder stuk. Een T4 TDI onder de 3 ton, is echt niks mis mee.
Weinig km = veel koude motor = veel slijtage.
Je hebt het over een in mijn ogen ouderwetse diesel. Die dingen zijn echt degelijk gebouwd. En iemand die meer met de auto rijd, zorgt meestal ook dat de auto wat vaker naar de garage gaat.
Mijn T4 is van 1996, heeft nu bijna 254.000 km gelopen (naja volgens de teller dan, het stuur is wel erg versleten dus ik weet het niet...) en ik heb eigenlijk (ff afkloppen) nul problemen gehad met de auto. Naja ik heb van de winter de achterruit van de klep eruit gereden...
Ik zou gewoon kijken hoe lang de distributie nog mee kan, of de koppeling goed is en gewoon de algemene staat van de auto (slijtage van de pook, stuur en pedalen).
Weinig km's met een diesel vind je niet veel, het is zo onrendabel sinds het grijs kenteken voor particulieren eruit geknikkerd is.
mvg Rick
Ga jij dan veel km maken, loopt ie harder stuk. Een T4 TDI onder de 3 ton, is echt niks mis mee.
Weinig km = veel koude motor = veel slijtage.
Je hebt het over een in mijn ogen ouderwetse diesel. Die dingen zijn echt degelijk gebouwd. En iemand die meer met de auto rijd, zorgt meestal ook dat de auto wat vaker naar de garage gaat.
Mijn T4 is van 1996, heeft nu bijna 254.000 km gelopen (naja volgens de teller dan, het stuur is wel erg versleten dus ik weet het niet...) en ik heb eigenlijk (ff afkloppen) nul problemen gehad met de auto. Naja ik heb van de winter de achterruit van de klep eruit gereden...
Ik zou gewoon kijken hoe lang de distributie nog mee kan, of de koppeling goed is en gewoon de algemene staat van de auto (slijtage van de pook, stuur en pedalen).
Weinig km's met een diesel vind je niet veel, het is zo onrendabel sinds het grijs kenteken voor particulieren eruit geknikkerd is.
mvg Rick
- Charles 1065
Kijk even naar de foto van de tellerjan2009 schreef:Hier een bus met 22000 op de teller en airco
http://link.marktplaats.nl/372352951" onclick="window.open(this.href);return false;

De verkoper "vergeet" 2 ton te vermelden

- Ron---63---
Vin ik niks aan dat kleurtjejan2009 schreef:Ohh , sorry charles![]()
Dan deze maar ook leuk , twee schuifdeuren , blits kleurtje
http://link.marktplaats.nl/377244497" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Allemaal 88pk werkhokken......... 

Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- HenkK
- Contacteer:
Zo iets dan maar :klappen :klappen
- Bijlagen
-
- t41.gif (36.1 KiB) 1232 keer bekeken
Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
www.hrwerkplaats.nl

T(5)vreden MultiFan

of hij is wel heeel breed van achteren!