Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Lichtschakelaar werkt niet meer.
Lichtschakelaar werkt niet meer.
Hallo,
Ik heb een T5 bj 2003. Het volgende probleem doet zich voor. Mijn lichtschakelaar doet het licht niet meer uit. Wel de km teller verlichting. Maar niet het dimlicht. Nu gaat dit wel uit door de sleutel. Maar start toch liever zonder licht. En zeker met deze kou.
Het is een 1.9tdi.
Wie weet een oplossing??
Groet Dick
Ik heb een T5 bj 2003. Het volgende probleem doet zich voor. Mijn lichtschakelaar doet het licht niet meer uit. Wel de km teller verlichting. Maar niet het dimlicht. Nu gaat dit wel uit door de sleutel. Maar start toch liever zonder licht. En zeker met deze kou.
Het is een 1.9tdi.
Wie weet een oplossing??
Groet Dick
- Mickel Moen
- Contacteer:
Re: Lichtschakelaar werkt niet meer.
Je hebt toch geen daglichtregeling? Want dan gaat het licht inderdaad alleen met het contactslot uit.
Zo werkt het bij mij tenminste standaard.
Zo werkt het bij mij tenminste standaard.
Nee dat heb ik niet...is maar een gewone T5. Licht ging normaal altijd uit met de lichtschakelaar.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, de oorzaak zat in de schakelaar. Schakelaar is vervangen. Kosten ong. € 100
Even een zoekopdracht op onderdelen.nl Ik vermoed dat ie tweedehands niet meer dan een paar tientjes kost. De &monteren is een fluitje van cent, kijk maar even bij tips en trucs. Kan iedereen zelf. 

bedankt voor de reakties..ga op zoek naar een schakelaar.. 

heb nog wel een lichtschakelaar voor 25 eurodivee schreef:bedankt voor de reakties..ga op zoek naar een schakelaar..
weet alleen niet of het past is met automatische verlichting
Hallo,
Voorzover ik weet is de schakelaar universeel. Automatische verlichting wordt geregeld via het boordnetregelapparaat.
Gr.
Peter
Voorzover ik weet is de schakelaar universeel. Automatische verlichting wordt geregeld via het boordnetregelapparaat.
Gr.
Peter
Als je er een koopt let dan op of er - wanneer je die hebt tenminste - ook een functie opzit voor je mistlampen in in de voorbumper!divee schreef:bedankt voor de reakties..ga op zoek naar een schakelaar..