NEEInbouwer schreef:heemskerk schreef: Dan toch maar hij het hoogst haalbare blijven (180 Pk) en misschien kan JD engineering nog een beetje extra magic toevoegen.
Is hij mogelijk toch een beetje TDI waardig?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5 Dsg
Re: T5 Dsg
Re: T5 Dsg
Wees wijs maar je moet we een € 7000,- meer meenemen als je de de mb gaat.
Ik ben bij de vw geweest en mb wagens zijn dan identiek op xenon na. Dan ben je gewoon € 7000,- meer kwijt bij mb.
Dat vind ik de wagen toch niet waard.
Wij hebben al een t5gp 180 dsg.
Deze bevalt erg goed tot op heden. nu ruim 35.000 km gereden.
Hiervoor een 130 pk automaat rijd nog steeds nu 228.000 km gereden niets mee aan de hand.
Ook moet je een langere uitvoering nemen bij mb anders zit je met dat klote reservewiel.
Ook is de laadruimte korter bij een korte uitvoering.
Dus denk twee keer na. Dan nog het verbruik. De V6 lust wel een slokje meer.
Ik ben bij de vw geweest en mb wagens zijn dan identiek op xenon na. Dan ben je gewoon € 7000,- meer kwijt bij mb.
Dat vind ik de wagen toch niet waard.
Wij hebben al een t5gp 180 dsg.
Deze bevalt erg goed tot op heden. nu ruim 35.000 km gereden.
Hiervoor een 130 pk automaat rijd nog steeds nu 228.000 km gereden niets mee aan de hand.
Ook moet je een langere uitvoering nemen bij mb anders zit je met dat klote reservewiel.
Ook is de laadruimte korter bij een korte uitvoering.
Dus denk twee keer na. Dan nog het verbruik. De V6 lust wel een slokje meer.
Re: T5 Dsg
hoe komen trouwens mensen zo ver om aan een mercedes bus te denken.
ik had er niet eens aan gedacht.
hoe komen jullie op het idee het is appels met rotte peren vergelijken.
vw is de big appel

ik had er niet eens aan gedacht.
hoe komen jullie op het idee het is appels met rotte peren vergelijken.
vw is de big appel




Re: T5 Dsg
Crf forum:Transporter T5 Doka versus Vito Mixto
Als je dit forum volledig doorneemt ...........
Als je dit forum volledig doorneemt ...........
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: T5 Dsg
Echt wel,anmichel schreef:NEEInbouwer schreef:heemskerk schreef: Dan toch maar hij het hoogst haalbare blijven (180 Pk) en misschien kan JD engineering nog een beetje extra magic toevoegen.
Is hij mogelijk toch een beetje TDI waardig?
Ze hebben die T5GP 180pk Dsg op 224,9 pk en 509 NM getuned, Bij JD

Re: T5 Dsg
Een 2.0 liter motor uitknijpen tot meer dan 200 pk ??????????????????
Levensduur? Pannes?
Levensduur? Pannes?
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: T5 Dsg
Bmw doet dit ook met 2 literblokjes, maar wat weten die ervan he'anmichel schreef:Een 2.0 liter motor uitknijpen tot meer dan 200 pk ??????????????????
Levensduur? Pannes?

Re: T5 Dsg
Kijk eens hier.
http://www.chipexpress.com/products/2804/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.chipexpress.com/products/2804/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T5 Dsg
Voor de liefhebbers.
Eco tuning =70nm en veel zuiniger tijdens stadsritten.
Vind ik zelf het overwegen waard, maar dan door ABT de tuner van VW.
Dit ie natuurlijk iets waar de meeste niet aan dachten.
Ik heb nog geen goede link, als ik die vind plaats ik die nog.
Eco tuning =70nm en veel zuiniger tijdens stadsritten.
Vind ik zelf het overwegen waard, maar dan door ABT de tuner van VW.
Dit ie natuurlijk iets waar de meeste niet aan dachten.
Ik heb nog geen goede link, als ik die vind plaats ik die nog.
Re: T5 Dsg
Het gewicht (+ hoogte) van een BMW en een T5 is niet te vergelijken.Donald4Motion schreef:Bmw doet dit ook met 2 literblokjes, maar wat weten die ervan he'anmichel schreef:Een 2.0 liter motor uitknijpen tot meer dan 200 pk ??????????????????
Levensduur? Pannes?
Die 2.0 l motor gaat véél meer belast worden in de T5 dan in een BMW.
Trouwens de 2.0 motor van vw is slechts een 4 cylinder.
We blijven serieus hé: een 6 cylinder had veel beter geweest en dan een 3.0 met zo een + 220 pk; er zijn veel vw liefhebbers die hierop wachten (en ik vrees zullen blijven wachten).
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: T5 Dsg
De BMW heeft ook 4cilinders
Maar anyway, laten we maar weer eens ontopic gaan
DSG

Maar anyway, laten we maar weer eens ontopic gaan
DSG
- Multivan Generation
- Berichten: 34476
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: T5 Dsg
Wat doet iemand die objectief de keuze heeft gemaakt om naar het merk met de Ster te gaan,
en er daar eentje te bestellen,
nu met positieve verhalen over de MB op een T5 forum?
Dat je helemaal achter je keuze staat is prima,
maar om hem nu de hemel in te prijzen
Misschien kun je hier iets van je gading vinden?
http://www.benzworld.org/forums/v-class/
geniet er van...(dat heb ik ook gedaan en ik heb genoten
)
Niets anders onder de zon als hier op het T5 forum hoor
en er daar eentje te bestellen,
nu met positieve verhalen over de MB op een T5 forum?

Dat je helemaal achter je keuze staat is prima,
maar om hem nu de hemel in te prijzen

Misschien kun je hier iets van je gading vinden?
http://www.benzworld.org/forums/v-class/
geniet er van...(dat heb ik ook gedaan en ik heb genoten


Niets anders onder de zon als hier op het T5 forum hoor

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...