Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nieuwe T5 besteld en inmiddels binnen!!
-
Nieuwe T5 besteld en inmiddels binnen!!
Eerst even voorstellen aan de rest van dit forum, Ondernemer in de afbouw, en altijd Mercedes sprinter gereden. Nu heb ik dus een een T5 besteld, 31-03-2007 en 9 mei stond ie al bij de dealer. Nu nog wat ditjes en datjes zoals trekhaak, dubbele cabine, etc.. Wat mij het meest zal benieuwen is wat het verschil zal zijn met de sprinter, ik heb natuurlijk proef gereden in de T5. Alleen was dat een lichte versie, ik heb zelf een 130 pk besteld, reflex silver metallic, 60 jaar uitvoering met airco, cruise control, elektrisch pakket, en slecht weer pakket. Ik heb alleen de bumpers niet in kleur laten spuiten, vond het zwarte in combinatie met de donkere glaslook panelen wel mooi staan.
- Schildertje
- Contacteer:
Welkom Klompkeman ! 31/3 besteld en 9 mei bij de dealer, dat is inderdaad snel ! Wie bouwt de dubbele cabine in ? Daar staat bij Pon momenteel 5 weken voor namelijk
De mijne is 9 maart besteld en drie weken geleden bij Pon binnengekomen, maar vooralsnog niet omgebouwd......

De mijne is 9 maart besteld en drie weken geleden bij Pon binnengekomen, maar vooralsnog niet omgebouwd......
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
-
Volgens de dealer (van den brug in Drachten) gebeurt dit door jos visser carrosserie. Wel bekend in friesland, ze bouwen daar ook T5 om tot ziekenauto`s.Nog 14 dagen en ik kan hem ophalen :)Schildertje schreef:Welkom Klompkeman ! 31/3 besteld en 9 mei bij de dealer, dat is inderdaad snel ! Wie bouwt de dubbele cabine in ? Daar staat bij Pon momenteel 5 weken voor namelijk![]()
http://www.josvisserkarrosserie.nl/
Laatst gewijzigd door Klompkeman op 16 mei 2007, 02:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Evert-Jan (T5 180)