Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
snelheids signaal
snelheids signaal
Hallo allemaal,
Ik wil een Pioneer navigatie systeem aansluiten maar daarvoor heb je een snelheids signaal voor nodig.
Is er iemand die weet waar je dit vandaan kan halen en welke kleur of code daarbij hoort.(t5 2007)
gr peter
Ik wil een Pioneer navigatie systeem aansluiten maar daarvoor heb je een snelheids signaal voor nodig.
Is er iemand die weet waar je dit vandaan kan halen en welke kleur of code daarbij hoort.(t5 2007)
gr peter
-
- Benno Life for T5 228
- Contacteer:
radio
klopt paars witte draad ik heb hem verwijdert ik wert er gek van. hoe harder je rijd hoe luider de radio gaat spelen. en als je stil staat valt hij weg.
gek word je er van.

- jan uit belgië
- Contacteer:
hoi heb je hem al gevonden zo nee haal je km tellers eruit en pak de blauwe stekker en bij positie 3 dat is je snelheids signaal de tellers haal je eruit doormiddel van twee torx schroeven los te draaien stuur in zijn hoogste stand zetten en dan met een zaklamp erin schijnen zie je twee schroeven zitten los halen en dan je tellers naar voren trekken haal de twee stekkers los en haal dan de stekker uit elkaar en klaar zie je pos 3 en klik hem daarbij mocht je vragen hebben bel me maar gr ferry
-
tjeemigdepeemig dat is wel een heel omslachtige manier om je speedpulse te vinden.
als je toch met je radio bezig bent en je din sleuf dus vrij heb dan kan je in een keer bij de iso stekker waar het paars witte kabeltje bij zit.
Je kan deze gewoon door knippen of eruithalen want hij wordt verder toch niet meer gebruikt in dat iso blok.
als je toch met je radio bezig bent en je din sleuf dus vrij heb dan kan je in een keer bij de iso stekker waar het paars witte kabeltje bij zit.
Je kan deze gewoon door knippen of eruithalen want hij wordt verder toch niet meer gebruikt in dat iso blok.