Voor komend "seizoen" ben ik aan het rondkijken naar andere LM velgen voor mijn T4. De huidige velgen hebben behoorlijk last van corrosie onder de blanke lak en voldoen ook niet aan het draagvermogen.
Wat wel grappig was, is het feit dat er twee mensen uit mijn omgeving, onafhankelijk van elkaar, zeiden: "Ik heb het je nooit willen zeggen, maar die A8 velgen staan niet onder een T4" Ik vindt ze persoonlijk zelf echter super staan onder een T4

Nu ben ik aan het rondkijken naar ander velgen maar de ogen doen me er bijna zeer van

Ik kwam op een site ook een set nette velgen tegen die als velgen voor de T4 werden aangeboden met banden die aan het draagvermogen voldoen. Tja, volgens de onderdelencatalogus zijn het Passat velgen

Mijn vraag is nu of jullie tips hebben welke velgen er goed onder een T4 kunnen en ook mooi staan onder een T4. Welke hebben jullie er bijvoorbeeld zelf onder? Mijn persoonlijke voorkeur gaat om praktische redenen uit naar 16" maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Is er overigens iemand bekend met MAM velgen? De MAM6 is een velg die ook in aanmerking zou kunnen komen maar op het internet kom ik nogal negatieve berichten tegen over de kwaliteit van deze velgen.
Groeten,
Erik