Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
pioneer avic d3
pioneer avic d3
hallo allemaal ,ik had laatst gelezen dat painter een pioneer avic d3 in zijn t5 had?hoe doet hij het ,en heeft iemand hier nog ervaring mee?staat dit mooi in een t5 hiermee bedoel ik de inbouw?
Ik heb sinds een paar weken ook de avic D3 van pioneer in de auto.
Het is dus geen navigatie met HDD , maar met een cdrom (maakt mij niets uit)
Hij staat geweldig in de bus , en je hebt zeer veel mogelijkheden met het apparaat. (daar kan de originele VW navi zeker qua "SOUND" absoluut niet tegen op)
Verder heb ik twee active pioneer subwoofers achter onder de bank van de dubbelle kabine gebouwd (Super Baspower) en heb een appart pioneer kastje voor Bluetooth (moet je als extra asseccoires appart aanschaffen).
Een achteruitrijkamera (ook van pioneer) heb ik tevens laten monteren.
Dus je hebt : Zeer goede Navigatie (pakt zeer snel op)
Radio
Cd wisselaars aansluiting
Ipot aansluiting
Zeer veel mogelijkheden , om kleuren en sound in te stellen
Als je de centen hebt , en het er voor over hebt , aanschaffen die handel
Het orgineel van VW KAN HIER NIET AAN TIPPEN
Groeten Burny
Het is dus geen navigatie met HDD , maar met een cdrom (maakt mij niets uit)
Hij staat geweldig in de bus , en je hebt zeer veel mogelijkheden met het apparaat. (daar kan de originele VW navi zeker qua "SOUND" absoluut niet tegen op)
Verder heb ik twee active pioneer subwoofers achter onder de bank van de dubbelle kabine gebouwd (Super Baspower) en heb een appart pioneer kastje voor Bluetooth (moet je als extra asseccoires appart aanschaffen).
Een achteruitrijkamera (ook van pioneer) heb ik tevens laten monteren.
Dus je hebt : Zeer goede Navigatie (pakt zeer snel op)
Radio
Cd wisselaars aansluiting
Ipot aansluiting
Zeer veel mogelijkheden , om kleuren en sound in te stellen
Als je de centen hebt , en het er voor over hebt , aanschaffen die handel
Het orgineel van VW KAN HIER NIET AAN TIPPEN
Groeten Burny
- Schildertje
- Contacteer:
Dit kan ik alleen maar beamen, de Avic D3, is een prachtig toestel, met ongekende mogelijkheden.
Het gelijk een blauwe tand er aan laten hangen, en zo gauw als ik in mijn bus stap, maakt de telefoon contact met de Pioneer.
Tevens heb ik er een Ipod aan gehangen, en het mooie van dit systeem is, dat je hetzelfde draaiknopje (welke ook op de Ipod zit), in beeld verschijnt.
Hij laadt gelijk de Ipod op, dus dat is ook heel makkelijk.
Er zijn meerdere merken te koop, maar Pioneer wint het voor wat betreft het grafische gedeelte van elke ander merk, heb ook voor een Kenwood gestaan, maar deze verbleekte voor wat betreft het scherm tegen de Pioneer.
De weergave is veel gedetailleerder, dan elk ander merk.
En wat die dvd betreft, deze is inderdaad razendsnel, en als je route is ingelezen, kan je gewoon een andere dvd / cd in de gleuf plaatsen, zodat je naar een muziek cd kan luisteren.
Ikzelf doe dat niet, want op mijn Ipod passen 1000 nummers (4 GB).
Het gelijk een blauwe tand er aan laten hangen, en zo gauw als ik in mijn bus stap, maakt de telefoon contact met de Pioneer.
Tevens heb ik er een Ipod aan gehangen, en het mooie van dit systeem is, dat je hetzelfde draaiknopje (welke ook op de Ipod zit), in beeld verschijnt.
Hij laadt gelijk de Ipod op, dus dat is ook heel makkelijk.
Er zijn meerdere merken te koop, maar Pioneer wint het voor wat betreft het grafische gedeelte van elke ander merk, heb ook voor een Kenwood gestaan, maar deze verbleekte voor wat betreft het scherm tegen de Pioneer.
De weergave is veel gedetailleerder, dan elk ander merk.
En wat die dvd betreft, deze is inderdaad razendsnel, en als je route is ingelezen, kan je gewoon een andere dvd / cd in de gleuf plaatsen, zodat je naar een muziek cd kan luisteren.
Ikzelf doe dat niet, want op mijn Ipod passen 1000 nummers (4 GB).
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
De kenwood is qua grafische gedeelte erg achteruit gegaan. Ik heb nog het vorige systeem met een Denso navi dvd, tegenwoordig is het grafische gelijk aan een tomtom, ik zou het nieuwe systeem niet meer aanschaffen. Het oude systeem van kenwood is grafisch gezien veel mooier en het oog wil ook wat.
Ik heb de ipod kabel met interface in bestelling staan is er wel voor het nieuwe systeem maar komt eerdaags voor mijn systeem. Ik hoop toch voor mijn vakantie. Kan ik mijn ipod volgooien met muziek (ipod video 80gb) genoeg muziek voor de heen en terugreis naar torromodinges.
Ik heb de ipod kabel met interface in bestelling staan is er wel voor het nieuwe systeem maar komt eerdaags voor mijn systeem. Ik hoop toch voor mijn vakantie. Kan ik mijn ipod volgooien met muziek (ipod video 80gb) genoeg muziek voor de heen en terugreis naar torromodinges.