Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
onderhoud t5
onderhoud t5
kan iemand mij vertellen wat er allemaal voor werkzaamheden aan een t5 gedaan worden bij een 30 duizend beurt
Re: onderhoud t5
2: met een stekker op de computer aangesloten 
nummer 3 mag geraden worden

nummer 3 mag geraden worden

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Re: onderhoud t5
mijn gok voor nummer 3 is
klant uitzwaaien
en rekening versturen
niet perse in die volgorde

klant uitzwaaien


niet perse in die volgorde


Re: onderhoud t5
Nieuwe olie en filter, met een busje wd 40 in het rond bandendruk controleren, en een 300 euro minder in de pocket. 

WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Re: onderhoud t5
Hallo allemaal,
Carterplugring alleen kan niet.
Moet zijn Carterplug inclusief ring.
Maakt ook niet uit,kost altijd veel meer dan je eerst had gevraagd dat het zougaan kosten.
Als er niks aan je bus mankeert met een beurt zeggen ze dat het niet zo is en dat er van alles moet gebeuren.
Als je bus in de garantie is en er trilt wat of schakkeld niet goed of whatever.
Dan is het echter anders. Valt binnen de norm, is normaal, rijd er maar meer door komt vanzelf boven water.
Een paar voorbeelden,
Kapotte deurrubbers, vastgelopen deurdrangers, een kapotte aandrijf as, kenteken verlichting volwater, enorm krakkende dubbele cabine, slechte koppeling, vrijloopkoppeling dynamo, verder ga ik niet want dat gaat me te ver.
Elke elke van deze klachten heb ik na ik zeg na de garantie zelf maar opgelost.
Als ik zeg dat ik een beetje telleurgesteld ben in de service van vw dan klopt daar helemaal niets van.
Sorry heb ik me toch laten gaan.
Succes allemaal.
Carterplugring alleen kan niet.
Moet zijn Carterplug inclusief ring.
Maakt ook niet uit,kost altijd veel meer dan je eerst had gevraagd dat het zougaan kosten.
Als er niks aan je bus mankeert met een beurt zeggen ze dat het niet zo is en dat er van alles moet gebeuren.
Als je bus in de garantie is en er trilt wat of schakkeld niet goed of whatever.
Dan is het echter anders. Valt binnen de norm, is normaal, rijd er maar meer door komt vanzelf boven water.
Een paar voorbeelden,
Kapotte deurrubbers, vastgelopen deurdrangers, een kapotte aandrijf as, kenteken verlichting volwater, enorm krakkende dubbele cabine, slechte koppeling, vrijloopkoppeling dynamo, verder ga ik niet want dat gaat me te ver.
Elke elke van deze klachten heb ik na ik zeg na de garantie zelf maar opgelost.
Als ik zeg dat ik een beetje telleurgesteld ben in de service van vw dan klopt daar helemaal niets van.
Sorry heb ik me toch laten gaan.
Succes allemaal.