Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vw lt

vragen over de T4
TRANSPRTER
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 okt 2009, 22:29

Re: vw lt

Bericht door TRANSPRTER »

jongens moest je 10 vrachtwagens -of wagens met aangangers tegen houden,meer dan de helft is overladen..ik zou nu maar zo geen drama overmaken...
ik rij al 11jmet en aanganger ,dag in dag uit
en altijd goed geladen
nooit geen problemen gehad
als je en beetje hofelijk rijd .en goed bij de pinken bent.
en als ze mij tegen houden.heb ik het snel terug verdient.
wat ze doen als ze mij tegen houden ,is mijn kraan open zetten.en mijn water is weg
dus zaak opgelost,en een verwittiging :toppie
Gebruikersavatar
roadje36
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 apr 2009, 22:06
Locatie: Delden (Overijssel)

Re: vw lt

Bericht door roadje36 »

waarom dan naar een ander beestje op zoek? misschien die 110 km/u niet voldoende? uit je reactie blijkt dat je er zelf geen problemen mee hebt om met die lading dag in dag uit rond te sturen, ik zeg de goedkoopste oplossing is nog 300.000 km zo door te bollen met je 2.4D... :knipoog :knipoog
Volkswagen Transporter (T4) bouwjaar 1999 75 KW donkerblauw metallic wijsneus
TRANSPRTER
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 okt 2009, 22:29

Re: vw lt

Bericht door TRANSPRTER »

het busje is er niet voor gemaakt he'
en ooit zal de versnellings bak het begeven...
beter nu te verkopen ,tegen later ,andersis hij volledig afgereden.dan ben ik mijn centen volledig kwijt....
roadje36 schreef:waarom dan naar een ander beestje op zoek? misschien die 110 km/u niet voldoende? uit je reactie blijkt dat je er zelf geen problemen mee hebt om met die lading dag in dag uit rond te sturen, ik zeg de goedkoopste oplossing is nog 300.000 km zo door te bollen met je 2.4D... :knipoog :knipoog
gait
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jan 2009, 19:26

Re: vw lt

Bericht door gait »

Wat is een t4 2400 uit 1990 waard? met lopende en defecte motor zal er denk ik geen 1000 euro verschil in zitten, of de bus moet in superstaat zijn. Die 1000 euro is snel afgeschreven bij aanschaf van een jonge lt denk ik.
Plaats reactie