Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
VW alarm gaat steeds af
VW alarm gaat steeds af
Ik heb een Caravelle van een maand oud met een standaard alarm van VW erop. Maar dat ding gaat 3 keer per dag spontaan af terwijl de bus gewoon op slot staat. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dat alarm lichter worden afgesteld door de dealer?
met vriendelijke groet,
Wilco 244
Wilco 244
- Yasmine D & Wesley V
Re: VW alarm gaat steeds af
Heb je hier al een oplossing voor die van mij begint dit ook tevertonen en dan het liefst s'belgacom schreef:Ik heb een Caravelle van een maand oud met een standaard alarm van VW erop. Maar dat ding gaat 3 keer per dag spontaan af terwijl de bus gewoon op slot staat. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dat alarm lichter worden afgesteld door de dealer?

Re: VW alarm gaat steeds af
De dealer heeft het alarm minder gevoelig afgesteld (ik hoop niet te ongevoelig!) en nu al 4 dagen geen problemen.mol46 schreef:Heb je hier al een oplossing voor die van mij begint dit ook tevertonen en dan het liefst s'belgacom schreef:Ik heb een Caravelle van een maand oud met een standaard alarm van VW erop. Maar dat ding gaat 3 keer per dag spontaan af terwijl de bus gewoon op slot staat. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dat alarm lichter worden afgesteld door de dealer?nachts
met vriendelijke groet,
Wilco 244
Wilco 244