Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

vragen over de T4
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

Bericht door patrick 468 »

Tja, Wijn heeft uiteindelijk gewonnen.........

Na langh wicken ende weeghen hebben we besloten om geen andere T4 meer te kopen, in de eerste instantie waren we dat wel van plan, de grijsgekentekende Diesel te verkopen en een jongere geelgekentekende Benzine daarvoor terug te kopen, maar ook die constructie had best wel flinke financiële gevolgen.....de aanschaf, de wegenbelasting, de verzekering, de evt. ombouwkosten naar camper, het verbuik, etc, etc.

We hebben nu een fransoos gekocht, een Peugeot Partner uit 2001, ook een ruimtewonder(tje) (ten opzichte van z'n formaat dan hé!), veeeel goedkoper, zuiniger, minder wegenbelasting, minder verzekering, etc, etc, en toch ook wel een karretje met karakter.......

Hierbij wil ik eenieder verder veel succes wensen met het behoud van zijn Transporter,

Groetjes, Houdoe en Bedankt,

:peace PaPatrick (voorheen 468)
Laatst gewijzigd door patrick 468 op 08 jun 2011, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door Harry 341 »

Patrick,veel plezier en veilige km. met je partner(s)!
vr.gr.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
keescv
Berichten: 472
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:50
Locatie: anna paulowna

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door keescv »

maare als je iets anders rijd hoef je toch niet weg te gaan hier ,ik heb ook geen t4 meer maar een vivaro en lees en reageer hier ook nog steeds.

geloof dat rottierood ook nog steeds aanwezig is endie heeft 2 jaar terug een t4 ingelevert
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

Oww, ik bedoel ook niet dat ik van het forum verdwijn, maar de bus is ingeruild voor een Peug.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33816
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door Multivan Generation »

patrick 468 schreef:Oww, ik bedoel ook niet dat ik van het forum verdwijn, maar de bus is ingeruild voor een Peug.
Jammer, maar begrijpelijk.
Je kunt er altijd nog een :T44EVER sticker op plakken he :gekte
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
schaapT4
Berichten: 171
Lid geworden op: 26 jun 2007, 20:14
Locatie: het friesche land

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door schaapT4 »

hoi,
ik respecteer ieders keus, maar mocht ik ooit voor de keus staan dan ga ik wel vreemd binnen de (VW) familie. bv, caddy of inca
dan kun je meedelen in de kennis en kunde van de VW ervaring op dit forum.
Ex T4 pick-up syncro DC 102pk, ex T5 DC TDI 2004, nu T5 GP TDI 4 motion 2013
Toyota Aygo 2012
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

Nou er was/is nix mis met de Peug Partner, maar ik kan het niét laten om met enige jalouzie te kijken naar de T4....
Dus na 3 jaar Partner te rijden toch maar weer op zoek naar een T4, dus wie-o-wie weet er ergens eentje te staan?? Ik zoek er eentje met de 2.0 Benzine- motor in 7,8 of 9 persoonsuitvoering (Kombi, Caravelle of Multivan)

Ben zelf al flink het Internet aan het afstruinen, maar die Benzine-versies gaan als zoete broodjes.....
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door kurt&oxana »

patrick 468 schreef:Nou er was/is nix mis met de Peug Partner, maar ik kan het niét laten om met enige jalouzie te kijken naar de T4....
Dus na 3 jaar Partner te rijden toch maar weer op zoek naar een T4, dus wie-o-wie weet er ergens eentje te staan?? Ik zoek er eentje met de 2.0 Benzine- motor in 7,8 of 9 persoonsuitvoering (Kombi, Caravelle of Multivan)

Ben zelf al flink het Internet aan het afstruinen, maar die Benzine-versies gaan als zoete broodjes.....
mischien eens de belgische sites afstruinen , want hier zijn de benzine versies totaal niet populair
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

Heb idd. Kapaza al bezocht, maar daar staan er ook niet zoveel op, hewb je nog enige ander www-adressen?

en dan zit ik nog met de BPM die ik er bij moet gaan betalen...
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door RPS »

bij ABC zie rechtsboven aan de pagina staat een 2.0 liter 9 persoons met weinig km.
heb hem gezien geen gekke wagen, wel een paar deukjes.
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

Ik ga vanmiddag eerst in R'dam kijken voor een witte, maar deze van ABC is een mooi alternatief, bedankt :toppie
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door kurt&oxana »

patrick 468 schreef:Heb idd. Kapaza al bezocht, maar daar staan er ook niet zoveel op, hewb je nog enige ander www-adressen?

en dan zit ik nog met de BPM die ik er bij moet gaan betalen...
http://www.2ehands.be" onclick="window.open(this.href);return false; , autoscout.be
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

Nou, die witte, dat was dus nix voor mij, zat toch wat teveel werk aan, voor de handige Harrie wellicht iets.


Morgen eens langs bij ABC.
Gebruikersavatar
Adrie 260
Berichten: 784
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Sommelsdijk G.O.

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door Adrie 260 »

Je had beter gelijk bij ABC langs kunnen gaan, Rotterdam en Schiedam liggen nl. tegen elkaar. Scheeld weer een 100 km en 10 liter brandstof.
Succes met zoeken.
De groewten uut Sommersdiek
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

klopt, was ook al langs geweest, maar ze waren die bus aan 't klaar maken, morgenmiddag kan ik een proefrit maken...
Plaats reactie