Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
spatbordverbreders
Re: spatbordverbreders
Hoi Dijk,
Dit zie je wel vaker in Engeland. Dit een een Golf 3 spoiler van een VR6, zie Artaparts. Wel even pasmaken,
groetjes Peter
Dit zie je wel vaker in Engeland. Dit een een Golf 3 spoiler van een VR6, zie Artaparts. Wel even pasmaken,
groetjes Peter
- sgsdebruijn
gaat het dan om het volgende? bestaat dus uit 2 delen.
5880505
spoiler, GL/GT/GTI/ VR6, links
€ 8,37
5880506
spoiler, GL/GT/GTI/ VR6, rechts
€8,37
------------------------------------------------
5880501
spoiler, links
€4,65
5880502
spoiler, rechts
€4,65
5880505
€ 8,37
5880506
€8,37
------------------------------------------------
5880501
spoiler, links
€4,65
5880502
spoiler, rechts
€4,65
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Ja het gaat om het volgende,
5880505
€ 8,37
5880506
€8,37
hier heb ik m'n inspiratie opgedaan, http://www.vwt4forum.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;,
groetjes
5880505
€ 8,37
5880506
€8,37
hier heb ik m'n inspiratie opgedaan, http://www.vwt4forum.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;,
groetjes
Hier een 'how to' van onze Britse collega's. Gaat dus ook prima met de 'normale Golf 3' spoiler, al zou ik toch iets subtielere schroeven/montagemiddelen gebruiken
. Is maar net wat je mooier vind... ga zelf deze zomer voor een VR6 spoiler, maar ben nog wel even aan het kijken wat de mooiste manier van monteren is. Kitten is bijv. wel mooier, maar beetje lastig als het er vanwege schade weer af moet (sneuvelen nog al eens, zeker bij verlaging
). Volgens mij heeft Peter er eentje van een Golf4 onder gehad, maar dat is wel wat meer 'pas maken'.
Over spatbord-verbreders: Erg mooi i.c.m. een complete spoiler/uitbouw-set, maar solo vind ik het geen verbetering van het uiterlijk (geïntegreerd met sidebars/sidesteps, zoals die op Ami's :love , lijkt het me trouwens wel erg mooi, maar is met de schuifdeur en KWB waarschijnlijk lastig te realiseren :kijkt) . Verwacht ook niet dat de zijkant er schoon van blijft... toch maar weer terug naar smalle bandjes op staal dan en alleen met mooi weer rijden

Over spatbord-verbreders: Erg mooi i.c.m. een complete spoiler/uitbouw-set, maar solo vind ik het geen verbetering van het uiterlijk (geïntegreerd met sidebars/sidesteps, zoals die op Ami's :love , lijkt het me trouwens wel erg mooi, maar is met de schuifdeur en KWB waarschijnlijk lastig te realiseren :kijkt) . Verwacht ook niet dat de zijkant er schoon van blijft... toch maar weer terug naar smalle bandjes op staal dan en alleen met mooi weer rijden

Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)

- sgsdebruijn
Zou toch een iets subtielere lip willen als alle bovenstaande als ik eerlijk ben en het al ga doen, iemand nog suggesties?
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
-
Renault Laguna lip is een vaak gebruikt item.

Wellicht dat de Leon Cupra R lip ook pas te maken valt.

Wellicht dat de Leon Cupra R lip ook pas te maken valt.

de mijne heb ik aan de binnenkant geschroefd, zie je niet, en verder is het gekit,
groetjes Peter
groetjes Peter
Hallo Peter,Gretschi schreef:de mijne heb ik aan de binnenkant geschroefd, zie je niet, en verder is het gekit,
groetjes Peter
Even een vraagje tussendoor, ik zie dat je dagrijlampen (leds) hebt. Ziet er heel stoer uit. :klappen
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht?
Alvast bedankt voor je reactie!

Groet,

Marcel
Hoi Marcel,
Deze lampjes komen uit Engeland. Mijn zoon woont daar en als hij overkomt heb ik een 'bestellijstje' voor 'm.
groetjes Peter
Deze lampjes komen uit Engeland. Mijn zoon woont daar en als hij overkomt heb ik een 'bestellijstje' voor 'm.
groetjes Peter