Na twee jaar met mijn busje rondgereden te hebben, zijn er al aardig wat lelijke roest plekken tevoorschijn gekomen (typische dingen: raamrand, wielkasten, dak, chassis). Voorlopig lijken het nog maar klein plekken te zijn, maar roest gaat snel...
Nu hou ik niet van het halve werk, dus wil ik hem helemaal strippen, alles er uit, schuren en stralen waar nodig, andere kleur er over. Als alles er dan toch onderuit is, maar meteen de rest ook onderhanden nemen (ACV injecteurs erin, onderdrukpomp getik, intercooler plaatsen, roest op de mechaniek aanpakken...) eventueel een vleugje camper hier en daar toevoegen...
Zijn er mensen die al iets gelijkaardig ondernomen hebben? In de buurt van Beringen/ Diest zou ideaal zijn!
Ik zou wel een goede beschermengel kunnen gebruiken ;)
Het gaat over een 2.5 ajt van 2000 lwb. We vinden ons busje super leuk, maar ik laat het niet graag wegroesten.
Zelf ben ik geen echte auto technicus, maar wil er heel graag alles over leren en zelf kunnen, ik heb er wel een aanleg voor zal ik zeggen :)
Graag jullie mening en ervaring met het compleet uit mekaar halen van een T4

Voorlopig heb ik dus nog geen werkplaats met brug ed., gaat me er gewoon om of het te doen is, en of er hier in de buurt weetjewellers zitten met wat know how.
Alvast bedankt!