Mijn trillingsdemper had wat droogtescheurtjes maar niet helemaal verrot ofzo, stond ook een productiedatum in van 1996 was meer preventief.
Weet niet of er een andere WJW'er wel eens in je bus heeft (mee)gereden die er ervaring mee heeft?
De echte trillingen die ik nog heb komen voor 99% uit het 2MV denk ik, moet wel zeggen dat hij na oliewissel (Shell Helix Plus 10w40) rustiger liep.
Trillilingen voel je wat als hij stationair loopt en bij opkomende koppeling bij toename toerental gaat het weg (denk aan de een centrifuge zo'n oude bovenlader hoe meer toeren hoe minder hij zwabbert

Het is ook geen erge trilling ofzo, ook met optrekken gaat niet de hele bus schudden zoals je wel eens leest, maarja ben wat kritisch.
Dus denk volgend jaar 2MV en koppeling incl lager vervangen, aan de andere kant koppeling slipt nooit kijken of we geld overhouden voor de dure grap

Hydrolager was ook meer preventief op aanraden van Peter toen der tijd, was nog niet helemaal versleten.