Ben al een tijdje "lid"/gebruiker van deze site. Dit vooral doordat ik zelf ook een Transporter heb en op deze site altijd nieuwe, leuke, handige dingen staan om te bekijken of om te weten.
Maar ik heb mezelf tot nog toe niet voor gesteld. dus bij deze,
Ik ben Jan-Wilmer ben 21 jaar oud en heb een eigen bedrijf. Een eigen bedrijf hebben dat zullen waarschijnlijk veel mensen hier op dit forum ook kunnen zeggen. Omdat de bussen vaak "grijs" worden gereden. Ik heb sind begin dit jaar (2011) een Transporter gekocht namelijk een T4 uit April 2003, dit is ook direct de aller laatste maand dat deze bussen nog gemaakt zijn trouwens. Maar ik was al wel veel eerder bekend met deze "super" bussen

Over de bus:
Motor: 2.5 TDI
Wielbasis: 292 KWB
Kleur: Silbergrou (zilvergrijs)
bouwjaar: 2003
Enkele opties: Airco, Cruise control, Elektrisch pakket, Dubbele kabine, 6 persoons, Design neus.
Ik heb de bus laten chippen tot 130pk net zoveel als de T5 van mn pa

Al gedaan:
Tuning naar 130 PK's
Intercooler opgebouwd
Nieuwe Koppeling
Planning

Mooie 16 of 17 inch wielen. (absoluut orginele Volkswagen's) ben nog opzoek dus laat maar horen. Ben vooral geinterresseerd in Touareg of Pheaton wielen. Maar iets ander van VW mag ook.
Droom

Lederen Bekleding in de T4. (ook dit weer orgineel VW, zou T5 passend te maken zijn?)
Airco ombouwen tot Climatronic
Vw ervaring:
Mn 1e auto was een Golf 3 1.6 met slechts 49800 km toen ik hem gekocht had. Enige nadeel van deze auto was dat hij erg uitgekleed was. Dus heb ik hem zelf aangekleed!

2e Auto = Mn huidige
Voor vragen o.i.d. ben ik bereikbaar via mail. janwilmer-wubs@hotmail.com of een berichtje via hier.
Groeten.