ik heb zopas een nieuw crouse control handle/setje gehaald, en moet dus het stuur + airbag losnemen om e.e.a. om te bouwen...
Ik heb keurig bij de VW meneer een setje besteld (80 euro is toch prima te doen), er wordt ook een nette handleiding meegeleverd echter.... in de handleiding staat dat ik het stuur kwartslag moet verdraaien en in de gaten aan de achterzijde een schroevendraaier moet steken (ong. 4,5 cm) dan een veerpal wegduwen en daarmee komt de airbag los (en aan andere kant herhalen natuurlijk).. tsja.. heel duidelijk maar ondanks dat ik toch best handig en technisch ben kan ik dat verdraaide lipje niet voelen om weg te drukken... na drie kwartier proberen met diverse schroevendraaiers zwaar gefrusteerd gestopt daar ik anders een koevoet zou gaan halen... da's niet echt handig natuurlijk.
Dus... de beschrijving is verkeerd of (en dat zal het wel zijn) ik doe het niet goed.

voor de duidelijkheid is een T4 modeljaar 2002 met airbag.
Alvast hartelijk dank.
Ernst
PS: had al wat gezocht in het forum maar kom niet verder dan het "gewoon lostrekken" van airbag/claxon...nou ik ben geen hercules, maar had zowat de voortrein door het stuur naar binnen getrokken... geen krimp dus.