WouterW schreef:Zeldzaam slecht prutswerk, hier valt zeker te reclameren.
sep schreef:Dat ziet er NIET !!!!! uit ,en dan druk ik mij zeer mild uit ...(gewoon k#twerk ) ....ik was in staat de verantwoordelijke persoon fysiek aan te vallen ,deze persoon zou wat mij betreft ook nooit ,maar dan ook nooit meer een kitspuit beet mogen pakken ...
Ik hoop dat je op enige fatsoenlijke wijze wordt gecompenseerd voor deze regelrechte WANPRESTATIE...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mvg Sep
broekhof schreef:Dit ziet er zeker verschrikkelijk uit zeg wat een prutser.![]()
(Voorzichtig uitgedrukt)
Volgens mij is er maar 1 goede optie en dat is alles er vanaf en een groter hefdak monteren.
Zo te zien heeft hij ook nog eens siliklotekit gebruikt om de ellende nog groter te maken!!
Succes en sterkte met de afhandeling van deze ellende.
Groet Coen
De commentaren hierboven zijn niet mals.Rick schreef:Ik heb totaal geen verstand van hefdakjes maar wat een vre-se-lijke beunhaas is hier aan het werk geweest zeg! Om te kotsen...
Heel veel sterkte met de afhandeling!

Ik benader het anders.
Ik denk dat als het kitwerk netter wordt uitgevoerd en hiervoor echt de tijd wordt genomen.
Vervolgens de lijsten die eerst op je dak zaten weer gewoon teruggeplaatst worden zodat je de bevestigingsgaten hiervan niet meer ziet,
en dat de binnenafwerking naar behoren wordt uitgevoerd,
dus de randafwerking netjes maken en de hemel netjes opnieuw bekleden,
dat je er wellicht heel anders over zou denken.