Echt weer een gevalletje

:zodenkikerookover :klappen :klappen :klappenEgbert&Manon schreef:Superrrr!
Echt weer een gevalletje
In de B-stijl bekleding naast je keuken (waar ook de zekeringen e.d. zitten) zit een rooster dat is de aanzuig.jorritK schreef:Mooi om te lezen dat men elkaar weer blij maakt! Super.
Ik heb aansluitend een vraag over mijn D3LC. Ik heb een complete kachel, echter een T-stuk voor aansluiting op de dieselleiding mis ik nog. Verder mis ik nog de bocht voor het aanzuigkanaal in de "zij" dorpel van de bus. Is die bocht ook echt nodig?, en waar vandaan wordt de lucht aangezogen in de California als er een keukenblok voor staat?
Alvast dank!
Oskar 725 schreef:
Volgens mij heeft er een "knip psychopaat"in jouw auto gereden, een afgeknipte benzine leiding waren wij zondag toch niet opgekomen.
Dank je wel voor je reactie Jan,jan2009 schreef:Ben je zuinig op je accu,s en wil je er zoveel mogelijk rendement uit halen is het ook wel handig om er een lader bij te nemen
Zelfs mijn startaccu hang ik nog regelmatig aan de lader als we op de camping aan de paal staan.
En je staat er versteld van hoelang er dan nog bijgeladen wordt , zie het maar als de finishing touch
Zelfde verhaal voor de huishoudaccu .
Waarschijnljjk heb je dan je accu niet onder de voorstoel staan? 100 AH lijkt me een behoorlijke jongensgsdebruijn schreef:100ah AGM van Enersys icm een 100ah startaccu Wilco Royal.
de gemiddelde T4 diesel heeft een 120 Amp. dynamo, in ieder geval de meeste kampeerauto's en sowieso de bussen met airco, terwijl de benzine uitvoeringen meestal een 60 à 70 Amp. dynamo hebben.multivan_rob schreef:Waarschijnljjk heb je dan je accu niet onder de voorstoel staan? 100 AH lijkt me een behoorlijke jongensgsdebruijn schreef:100ah AGM van Enersys icm een 100ah startaccu Wilco Royal.?, en heb je dan wel het idee dat jouw dynamo de accu helemaal oplaad?